Nor gara Cristina Arriaga Sanz
Musika (Bilboko Goiko Kontserbatorioko) eta Informazioaren Zientzietako (Euskadiko Unibertsitateko) Goi Mailako tituluduna. Filosofiako eta Heziketa Zientzietan Doktorea (UPV/EHU) eta Musika, Plastika eta Gorputz Adierazpidearen Didaktika saileko Irakasle Titularreko, 1998tik bertan lanean dagoelarik
Bere jarduera ikertzaileak hainbat lerro izan ditu. Hasteko, musika lehen hezkuntzan ikasteko motibazioa aztertu du, irakaslearen jarduna eta ikasgelako interakzioetan erdiratuz. Bestalde, musikaren didaktika irakaskuntza maila ezberdinetan ere ikertu du eta irakasleen formakuntza ikuspuntu gogoetazko, interdiziplinazko eta sortzailetik. 2013tik Castellón-eko Jaume I Unibertsitatearekin kolaboratzen du musikaren bidez transformazio soziala eta ekintza komunitarioetan burutzen diren esperientziak ikertzen. Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Hezkuntza Laguntza ZErbitzuko Bizkaiko koordinatzailea ere bada.
Proiektuak
Dibulgazioa zientifikoa
Arriaga, C. & Madariaga, J.M. (2014). Is the perception of music related to musical motivation in school. Music Education Research,16 (4), 375-386
Irakurri artikuluaBerbel, N., Cabedo, A. , Riaño, M.E., Arriaga, C. & Díaz, M. (2015). The Travelling Sonnet: the key role of technology in an inter-university cultural heritage project. Journal of Music Technology and Education (JMTE), 8, 15-21
Irakurri artikuluaCabedo-Mas, A. & Arriaga-Sanz, C. (2016). ¿Música para aprender, música para integrar? Arte y educación en valores en el currículo escolar. DEDiCA. REVISTA DE EDUCAÇÃO EHUMANIDADES, 9, 145-160.
Irakurri artikuluaArriaga, C., Riaño, M.E., Cabedo, A. & Berbel, N. (2016). Songs are taught, songs are learnt: musical preferences in early childhood. Music Education Research 19 (3), 309-326
Irakurri artikuluaArriaga, C.; De Alba, B. (2018). New approaches to creativity in music education: Soundpainting in teacher training. Tojet, Special Issue 2 for INTE-ITICAM-IDEC, 218-225.
Arriaga, C.; De Alba, B. & Cabedo, A (2019). La importancia de la colaboración entre profesorado de música de diferentes entornos: Un estudio de caso en el ámbito formal y no formal. Música Hodie, 19 : e51402
Irakurri artikuluaIbarmia, G. & Arriaga, C. (2019). Reflexiones sobre el SoundPainting y sus aportaciones en Educación Primaria. Revista Música Hodie, 19.
Irakurri artikuluaArriaga, C, & Re.menteria, I (2018). Improvisación y creación en educación infantil: Experiencia práctica a través del” soundpainting”. Eufonía: Didáctica de la música, (76), 49-53.
Irakurri artikuluade Alba Eguiluz, B., & Arriaga, C.(2020). Una experiencia de improvisación vocal en la universidad. Eufonía: Didáctica de la música, (84), 38-41.
Irakurri artikuluaRodríguez, P., Campayo, E. Puerto, M. J. P., & Arriaga, C.(2020). El desarrollo socioemocional a través de la música: una práctica transversal. Eufonía: Didáctica de la música, (84), 60-65.
Irakurri artikuluaArriaga, C.; Macazaga, A, & Baza, A. V. (2020). Expresión, música y movimiento en la formación inicial del profesorado: Expression, music and movement in the initial teacher training. ENSAYOS. Revista de la Facultad de Educación de Albacete, 35(1), 139-150.
Irakurri artikuluaSierra-Hernández, Y., Arriaga-Sanz, C., & Madariaga-Orbea, J. M. (2020). La relación entre la filosofía educativa del profesorado de guitarra de las Escuelas de música y la motivación de su alumnado. Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, (17), 73-84.
Irakurri artikuluaCabedo, A.; Arriaga, C. & Moliner, L. (2021). Uses and perceptions of music in times of COVID-19: a Spanish population survey. Frontiers in Psychology, 11
Irakurri artikuluaVaamonde, R.; Arriaga, C. y Cabedo, A. (2021).Estrategias para la transformación de conflictos con el tiempo en el aula de música: Un estudio desde la voz de los docentes RIEM Revista Internacional de Educación Musical , 9, 65-74
Irakurri artikuluaArriaga, C.,;Cabedo, A.; Chiva, O, y Moliner, L (2021). Una mirada comunitaria en la escuela: el diagnóstico del barrio como motor de arranque para proyectos de Aprendizaje-Servicio. Márgenes, 2 (2), 100-115
Irakurri artikuluaDe Alba, B.; Arriaga C.; Riaño, M.E. (2021). Experiencias musicales a través del relato autobiográfico en la formación docente. Cadernos de Pesquisa, 51
Irakurri artikuluaDe Alba, B.; Arriaga, C. y Camara, A. (2019)“Así cantan los chicos”: canciones infantiles en el aula desde una perspectiva de género. En Murilo, J. y Martínez, C. Investigación comprometida para la transformación social: actas del XIX Congreso Internacional de Investigación Educativa . Vol. 5, 2019 (Experiencias innovadoras y desarrollo socio-educativo), ISBN 978-84-09-12411-4, págs. 176-181
Arriaga, C., De Alba, B. y Rementeria, I. (2021). Educación Musical desde una perspectiva de género: propuestas de reflexión desde la biografía sonora. En C. -Arriaga, A. Abalia y L, Cilleruelo (Coords.) (2021). Perspectiva de Género, música, arte y educación . Graó.
Arriaga, C., De Alba, B. (2021). Peer tutoring in music education: resources for its use at university. En Vicente, R., Gillanders, C., Rodríguez, J., Romanelli, G. y Pitt, J. (coords.) Music education and didactic materials (p. 199-206)
Arriaga, C.; Andrea , A y Cilleruelo,L. (Coords.), Perspectiva de Género, música, arte y educación. Graó
Arriaga, C., De Alba, B. (2021 Perspectiva de género y educación musical: una propuesta desde la formación inicial del profesorado. En Chao, R. Rosa, F.C.; Chao, E. Gillanders y C, Vicente, R. (eds.), Actas del III Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación, p. (160-164)
Arriaga, C., De Alba, B. e Ibarmia, G.. (2022). La creatividad en el proceso formativo del profesorado. Acercamiento a las experiencias creadoras en el profesorado novel de música. ARTSEDUCA, (31), 49-60.
Irakurri artikulua