Nor gara Gorka Roman Etxebarrieta

Izen-abizenak
Gorka Roman Etxebarrieta
Emaila
gorka.roman@ehu.eus
ID ORCID
0000-0002-5826-2797
Unibertsitatea
Euskal Herriko Unibertsitatea
Zentroa
Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Departamentua
Hizkuntza eta Literaturaren Didaktika
Kategoria profesionala
Laboral interino

Zientzia Politikoko Doktorea (UPV/EHU) eta Hizkuntza eta Literaturaren Didaktika saileko irakaslea. Gaur egun Psikodidaktikan bere bigarren doktoregoa amaitzen ari da. Euskal eta Ingelerako Filologian lizentziatua eta baita Antropologia Sozial eta Kulturalean ere (Deusto-ko eta Utrech-eko Unibertsitateetan). Kent University-n (Erresuma Batuan), Baionako Unibertsitatean eta Columbia University-n (New York) egonaldi desberdinak egin ditu ikertzaile gisa. Bere interes-eremuen artean diskurtso-analisia, identitate politiko eta linguistikoaren eraikuntza, inklusio eta baztertze soziokulturaleko prozesuak eta hizkuntzalaritza nabarmendu daitezke. Nazioarteko ikerketa-proiektu desberdinen parte da eta Erasmus+ Proiektu batetako liderra ere bada.

Proiektuak

Proiektuaren izenburua
AAC@school for social inclusion
Ikertzaile nagusia
Gorka Román Etxebarrieta
Partehartzaileak
G. Román Etxebarrieta, N. Idoiaga Mondragón
Finantzatzailea
El Programa Europeo de Educación, Formación, Juventud y Deporte 2014 - 2020. Erasmus+
Deialdia
Erasmus+. KA2 - Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices KA201 - Strategic Partnerships for school education (2017)
Diru-laguntza
322.187,00€
Iraunaldia
2017-2019
Proiektuaren izenburua
Redes de innovación para la inclusión educativa y social: Infancia vulnerable, servicios socioeducativos y familias. EDU2015-68617-C4-2-R
Ikertzaile nagusia
Nekane Beloki Arizti
Partehartzaileak
. Darretxe Urrutxi, M. Beloki Arizti, G. Román Etxebarrieta, I. Alonso Saez, M. Arandia Loroño, M. Gezuraga, N. Berasategui Sancho
Finantzatzailea
Ministerio de Economía y Competitividad
Deialdia
Ministerio de Economía y Competitividad. Convocatoria 2015, Modalidad I: Proyectos de i+D+I, del Programa estatal de investigación, desarrollo e Innovación orientada a los retos de la sociedad (2015)
Diru-laguntza
38.000,00€
Iraunaldia
2015-2020
Proiektuaren izenburua
Towns as Open Educational Resource for migrants using mobile applications
Ikertzaile nagusia
Dorleta Apaolaza & Nahia Idoiaga
Partehartzaileak
G. Roman Etxebarrieta, M. Picaza Gorrotxategui
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
Erasmus+
Diru-laguntza
25.485€
Iraunaldia
2019-2021
Proiektuaren izenburua
Grupo de investigación IT 1342-19 (Gobierno Vasco): KideON. Inclusión socioeducativa
Ikertzaile nagusia
Nekane Beloki Arizti
Partehartzaileak
L. Darretxe Urrutxi, M. G. Román Etxebarrieta, I. Alonso Saez, M. Gezuraga, N. Berasategui Sancho, N Idoiaga Mondragón, P.M. Martínez Monje, C. Arriaga Sanz
Finantzatzailea
Eusko Jaurlaritza/ Gobierno Vasco
Deialdia
Ayudas para apoyar las actividades de los grupos de investigación del sistema universitario vasco (Área de Ciencias Sociales y Jurídicas)
Diru-laguntza
39.000€
Iraunaldia
2019-2021

Dibulgazioa zientifikoa

Roman, G. (2009). The War of the Symbols. Performative Violence. In Duarte, L., Villanueva, S. (Ed.), Rethinking Peace and Security (p. 83-92). Bilbao: Universidad de Coimbra & Universidad de Deusto.

Roman, G. (2015). El Deseo Nacional: la Gramática del surgimiento de los sujetos nacionales. Leioa: EHU-UPV.

Roman, G., Berasategi, N., Alonso, I. (2016). Service-learning and Higher Education: Evaluating Students Learning Process from their own perspective. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 228, 424-429.

Irakurri artikulua

Roman, G. y Pérez, E. (2018). Identidades efímeras: análisis de estrategias de alianza etnolingüística en sistemas educativos multiculturales. En L. M. Naya, M. A.Chateaureynaud y P. Dávila (Eds.) Lenguas, patrimonio e identidades. Perspectiva educativa (p. 315-322). Kiel: Delta Publications.

Roman, G. (2018). El Rock Radical Vasco: La constitución de los sujetos políticos a través de la música. Inguruak, Revista Vasca de Sociología y Ciencia Política, 64, 24-40.

Roman, G., Alonso, I., & Berasategi, N. (2018). El tiempo libre educativo como recurso para la inclusión de las personas migrantes y refugiados. Diagnóstico y aproximación a las buenas prácticas en la CAV. Zerbitzuan, 66, 21-36

Irakurri artikulua

López, A., Roman, G., Alonso, I., Gezuraga, K., Idoiaga, N., Axpe, I., … Berasategi, N., (2018). InclusiON. Best practices and Conclusions from InclusiON European Project. Bilbao: Kiribil.

Irakurri artikulua

Roman Etxebarrieta, G., Pérez-Izaguirre, E., & Langarika-Rocafort, A. (2029). Teaching Minority Languages in Multiethnic and Multilingual Environments: Teachers’ Perceptions of Students’ Attitudes toward the Teaching of Basque in Compulsory Education. Educ. Sci, 10, 25.

Irakurri artikulua

Roman, G., Bilbao, S., & Alonso, I. (2019) Buenas prácticas y estrategias de inclusión a través del tiempo libre educativo con personas migrantes y refugiadas en Euskadi. En I.Alonso y K. Artexe (Coords.). Educación en el tiempo libre: la inclusión en el centro (pp. 25-36). Barcelona: Octaedro

Irakurri artikulua

Roman, G., Idoiaga, N. and Apaolaza, D. (2020).  Retos ante las dificultades comunicativas. Propuestas para la inclusión socioeducativa. Barcelona: Graó.

 Roman, G.; Idoiaga, N. & Berasategui, N.(2018). Inclusion processes with refugees and migrants: best practices and strategies in leisure and free time. In M.R. Vega, R. De La Fuente  & G. Romero (Eds). : Focalizando áreas del saber desde sus nuevas lecturas (pp 357-371). Ulzama: Gedisa.

Roman, G. & Idoiaga, N. (2019). Leisure time as a facilitator for social and educational inclusion of migrants: inclusive methodologies and resources for non-formal education. In J. A. Marin, G. Gomez, M.Ramos  & M. N. Campos (Eds.). Inclusión, Tecnología y Sociedad: Investigación e Innovación en Educación (pp. 397-411). Madrid: Dykinson

Irakurri artikulua

Roman, G. & Idoiaga, N. (2019). Una etnografía sobre la migración desde la antropología visual: narrativas y procesos de inclusión a través del tiempo libre educativo. In I. Alonso & K. Artetxe (eds.) Educación en el tiempo libre: la inclusión en el centro(pp. 185-201). Barcelona: Octaedro

Irakurri artikulua

Sare sozialak eta media