Maitane Picaza Gorrotxategi, Deustuko Unibertsitatean Hezkuntzako doktorea. Deustuko Unibertsitateak hezkuntzan egindako unibertsitate-masterra. Euskal Herriko Unibertsitateko (EHU) Giza Eskubideetan unibertsitate-espezialista. Emakumeen eta Gizonen Berdintasunean espezializatzeko diploma (UNED). Diploma Cooperation and Development Programme (Ulster University). Magisteritzan graduatua Camilo Jose Cela Unibertsitatean. Zuzenbide juridikoan lizentziaduna Deustuko Unibertsitatean. Egonaldiak Edinburgon eta Al Ain Unibertsitatean (UEAU). Irakaslea eta ikertzailea Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Fakultatean, Didaktika eta Eskola Antolaketa sailean. Nazioarteko hainbat kongresutan parte hartu du, eta hezkuntzari eta gizarte arloari lotutako ikerketa proiektuetan parte hartzen du. Gaur egun KideOn ikerketa taldeko kidea da.
Proiektuak
Proiektuaren izenburua
Facultad de Educación de Bilbao: Resignificar el Espacio Social
Ikertzaile nagusia
Miriam Peña Zabala
Partehartzaileak
I. Alonso Saez, A. Eiguren Munitis & M. Picaza Gorrotxategi
Finantzatzailea
Vicerrectorado de Innovación, Compromiso Social y Acción Cultural (UPV/EHU)
Deialdia
CampusBiziaLab
Diru-laguntza
1.500€ +1.000€
Iraunaldia
2019-2020/ 2020-2021
Proiektuaren izenburua
Towns as Open Educational Resource for migrants using mobile applications
Ikertzaile nagusia
Dorleta Apaolaza & Nahia Idoiaga
Partehartzaileak
G. Roman Etxebarrieta, M. Picaza Gorrotxategui
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
Erasmus+
Diru-laguntza
25.485€
Iraunaldia
2019-2021
Proiektuaren izenburua
Strategic partnerships for youth: Inclusi-ON
Ikertzaile nagusia
Israel Alonso Sáez, Naiara Berasategi Sancho
Partehartzaileak
L. Darretxe Urrutxi, M. Arandia Loroño, M. Beloki Arizti, N. Idoiaga Mondragón, I. Alonso Saez, G. Román Etxebarrieta, M. Gezuraga, N. Berasategui Sancho, S. Bilbao, A. Cabo
Finantzatzailea
El Programa Europeo de Educación, Formación, Juventud y Deporte 2014 - 2020
Deialdia
Concurrencia en convocatoria competitiva (Erasmus +) (2016)
Diru-laguntza
59.800,00€
Iraunaldia
2016-2018
Proiektuaren izenburua
Autonomía en la movilidad de los niños/as: analizando el impacto del proyecto Eskolabideak en los centros educativos del País Vasco
Ikertzaile nagusia
Naiara Berasategi & Nahia Idoiaga
Partehartzaileak
I. Alonso Saez, A. Eiguren Munitis, M. Picaza Gorrotxategi, N. Berasategi & N. Idoiaga
Finantzatzailea
Universidad del País Vasco/ Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU
Deialdia
PROYECTOS UNIVERSIDAD-EMPRESA-SOCIEDAD 2020
Diru-laguntza
6926,62€
Iraunaldia
2020-2021
Proiektuaren izenburua
Gizarte hezkuntzai3: jasangarritasunerantzdoankomunitatea
Ikertzaile nagusia
Naiara Berasategi Sancho
Partehartzaileak
N. Beloki, I. Alonso Saez, M. Gezuraga Amundarain, A. Eiguren Munitis, G. Roman Etxebarrieta, N. Berasategi Santxo, L. Darretxe Urrutxi & M. Picaza Gorrotxategi
Finantzatzailea
Universidad del País Vasco/ Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU
Deialdia
IKD3 LAborategiak
Diru-laguntza
3.000€
Iraunaldia
2020-2022
Proiektuaren izenburua
Diagnostico y propuestas de intervencion sobre el bienestar, desigualdades y necesidades socioeducativas de la poblacion Infantil y adolescente tras la COVID-19
Ikertzaile nagusia
Naiara Berasategi & Ivan Rodrigez
Partehartzaileak
N. Idoiaga, M. Picaza, A. Eiguren, M. Dosil, N. Ozamiz
Finantzatzailea
Ministerio
Deialdia
Convocatoria 2020 Proyectos de I+D+i - RTI Tipo B
Diru-laguntza
51.304€
Iraunaldia
2021-2023
Proiektuaren izenburua
Living positive and intersectional sexuality education for gender-based violence prevention
Ikertzaile nagusia
Nahia Idoiaga & Idoia Legorburu
Partehartzaileak
Nahia Idoiaga, Idoia Legorburu, Maria Dosil, Itsaso Biota, Dorleta Apaolaza, Inge Axpe, Nagore Martinez, Maitane Picaza, Janire Castrillo, Amaia De la Fuente, Iduzki Soubelet, Ainhoa Berciano
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
CERV-2022-DAPHNE
Diru-laguntza
64.744,63€ (de 869.097,887€)
Iraunaldia
2022-2024
Proiektuaren izenburua
SENSE-Shaping Emotionally Nurturing School Environments
Ikertzaile nagusia
Naiara Berasategi & Maria Dosil
Partehartzaileak
Naiara Berasategi, Maria Dosil, Ion Yarritu, Maitane Picaza, Naiara Ozamiz,Sonia Ruiz de Asua, Aintzane Cabo, Maria Álvarez, Nahia Idoiaga, Idoia Legorburu
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education
Diru-laguntza
32.014€ (de 250.000€)
Iraunaldia
2022-2024
Proiektuaren izenburua
STOP-Sensitize and Train Organisations to fight against the Prostitution of minors
Ikertzaile nagusia
Israel Alonso & MAitane Picaza
Partehartzaileak
Israel Alonso, Maitane Picaza, Amaia Eiguren, Maria Dosil, Dorleta Apaolaza, Leire Darretxe, Iduzki Soulbet, Nahia Idoiaga, Monike Gezuraga, Naiara Ozamiz, Itsaso Biota
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
KA220-VET - Cooperation partnerships in vocational education and training
Diru-laguntza
43.370€ (de 250.000€)
Iraunaldia
2022-2024
Proiektuaren izenburua
Proyecto de Investigación Internacional Erasmus+. Career Pathways.
Ikertzaile nagusia
Gorka Roman Etxebarrieta
Partehartzaileak
Gorka Roman, Maria Orcasitas, Maitane Pizaca, Itsaso Biota, Naiara Ozamiz
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
ERASMUS+ KA220-VET-
Diru-laguntza
49.410 euros (270.000 euros)
Iraunaldia
2022/2025
Proiektuaren izenburua
Proyecto de Investigación Internacional Erasmus+. AI Pioneers
Ikertzaile nagusia
Gorka Roman Etxebarrieta
Partehartzaileak
Gorka Roman, Maria Orcasitas, Maitane Pizaca, Itsaso Biota, Naiara Ozamiz
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
ERASMUS-EDU-2022-PIFORWARD
Diru-laguntza
71.386 euros (1.200.000 total)
Iraunaldia
2022/2025
Proiektuaren izenburua
NEXUS. Equipos conectores para un sistema educativo más inclusivo (en la escuela y en la calle)
Ikertzaile nagusia
Aintzane Cabo
Partehartzaileak
N. Berasategi, I. Alonso, M. Picaza, A. Eiguren, S. Bilbao
Finantzatzailea
La Caixa y Fundación Caja Navarra
Deialdia
Innovasocial
Diru-laguntza
99750€ total (11.085€ para UPV/EHU)
Iraunaldia
2021-2023
Proiektuaren izenburua
Enhancing European CULTural and creative practices to empower civic engagement and address the risk of RADicalisation among youth – CULTURAD
Ikertzaile nagusia
Naiara Berasategi & Amaia Eiguren (IPs del consorcio)
Primeros pasos en el camino para fomentar la Coeducación real en los grados de educación
Ikertzaile nagusia
Nahia Idoiaga
Partehartzaileak
Maitane Pizaca, Cristina Arriaga
Finantzatzailea
UPV/EHU. Dirección para la Sostenibilidad y Compromiso Social
Deialdia
2021
Diru-laguntza
2700€
Iraunaldia
2021-2022
Proiektuaren izenburua
ODS Irratia. Creación de una radio comunitaria online para trabajar de manera transversal y colaborativa los ODS en la UPV/EHU
Ikertzaile nagusia
Israel Alonso & Amaia Eiguren
Partehartzaileak
Israel Alonso, Amaia Eiguren, Nahia Idoiaga, Maitane picaza, Naiara berasategi,
Finantzatzailea
UPV/EHU. Dirección para la Sostenibilidad y Compromiso Social
Deialdia
2021
Diru-laguntza
3190€
Iraunaldia
2021-2022
Proiektuaren izenburua
Asociación KOKUK: impacto de la acción socioeducativa en el ámbito escolar. Desdibujando los límites entre la educación formal, no formal e informal en Álava
CONVOCATORIA DE PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN UPV/EHU- FUNDACIÓN VITAL FUNDAZIOA 2021
Diru-laguntza
4400€
Iraunaldia
2022
Proiektuaren izenburua
Metodología participativa audiovisual en educación secundaria para revertir las desigualdades de género (EDUCOGEN)
Ikertzaile nagusia
Mònica Figueras Maz & Ariadna Fernández Planells
Partehartzaileak
Maitane Picaza, Amaia Eiguren, Leire Etxezarraga, Itziar Kerexeta (de la UPV/EHU)
Finantzatzailea
Agencia Estatal de Investigación
Deialdia
Convocatoria 2021 - «Proyectos de Generación de Conocimiento»
Diru-laguntza
58.564€
Iraunaldia
2022-2025
Proiektuaren izenburua
Acción socioeducativa cocurricular en Zuia, un estudio de caso
Ikertzaile nagusia
Gema Lasarte Leonet & Amaia Eiguren Munitis
Partehartzaileak
Alaitz Tresserras Angulo; Ana Beatriz Garay Ibañez de Elejalde, Imanol Santamaria Goikuria, Irune Corres Medrano, Haizea Galarraga, Miren Nekane Beloki Arizti, Naiara Berasategi Sancho, Maitane Picaza Gorrotxategi, Nahia Idoiaga Mondragon, Israel Alonso Saez
Finantzatzailea
Ayuntamiento de Zuia
Deialdia
OTRI
Diru-laguntza
1.500€
Iraunaldia
2022-2023
Dibulgazioa zientifikoa
Bilbao, N. & Picaza, M. (2019). Analyze the suitability of the teaching for understanding framework in the context of the initial teacher training in higher Education. IATED digital library. (ISSN: 2340-1079) (Doi 10.21125).pp1-2.
Dosil, M., Biota, I., Picaza, M., Eiguren, A. & Rodríguez, I. (2019). Resilience analysis in the teen stage: an approach to the situation of schools in the Basque Country. Internacional Journal of Modern Education Studies 3(2), 54-64. ISSN: 2618-6209.
Picaza, M., Bilbao,N. & Idoiaga, N. (2020). Red de Escuelas de Empoderamiento de Bizkaia: una propuesta feminista arraigada en nuestros pueblos. SIIS. Zerbitzuan, 70. ISSN: 1134-7147
Ozamiz, N., Guillen, V., Picaza, M., Jiménez, E. & Ortiz M.A. (2019). Aprendizaje de la enfermedad mental en los y las educadoras sociales mediante el cine. Making of, n149. ISSN: 1137-4926
Ozamiz, N., Jimenez, E. & Picaza, M. (2019).. Grupos de ocio para adolescentes: educando las habilidades sociales para la promoción de la salud mental positiva. Educació social. Revista d’intervenció socioeducativa, (73), 97-116.
Picaza Gorrotxategi, M., Ozamiz Etxebarria, N., Etxebarria, E. J., & Cornelius-White, J. H. (2020). Improvement in gender and transgender knowledge in university students through the Creative Factory methodology. Frontiers in Psychology, 11, 367
Ozamiz-Etxebarria, N., Picaza, M., Jiménez-Etxebarria, E., & Cornelius-White, J. H. (2020). Measuring Discrimination Against Transgender People at the University of the Basque Country and in a Non-University Sample in Spain. International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(7), 2374.
Pikaza, M. (2017). Espacios propios para las mujeres y procesos de empoderamiento: La Red de Escuelas de Empoderamiento de Bizkaia. Vitoria-Gasteiz: Emakunde
Ozamiz, N.,
Dosil, M., Picaza, M., & Idoiaga, N.(2020). Stress,
anxiety, and depression levels in the initial stage of the COVID-19 outbreak in
a population sample in the northern Spain. Cad. Saúde Pública, 36(4), e00054020
Ozamiz, N., Dosil, M., Picaza, M., Idoiaga, N. Eiguren, A. & Berasategi, N. (2020). COVID-19a estresa, antsietatea eta depresioaren eragile?.Eluyhar aldizkaria
Berasategi, N., Idoiaga, N., Eiguren, A., Dosil, M., Picaza, M., & Ozamiz, N. (2020). Las voces de los niños y de las niñas en situación de confinamiento por el COVID-19. Leioa: UPV/EHU
Ozamiz-Etxebarria, N., Dosil, M., Eiguren, A. &
Picaza, M. (2020).
Reduction of COVID-19 anxiety levels through relaxation
techniques: a study carried out in northern Spain on a sample of young
university students. Frontiers in Psychology, 11. doi: 10.3389/fpsyg.2020.02038
Ozamiz-Etxebarria, N., Idoiaga Mondragon, N., Dosil Santamaría, M., & Picaza Gorrotxategi, M. (2020). Psychological Symptoms During the Two Stages of Lockdown in Response to the COVID-19 Outbreak: An Investigation in a Sample of Citizens in Northern Spain. Frontiers in Psychology, 11, 1491. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2020.01491
Idoiaga, N., Berasategi, N., Eiguren, A., & Picaza, M. (2020). Exploring children’s social and emotional representations of the Covid-19 pandemic. Frontiers in Psychology, 11, 1952. doi: 10.3389/fpsyg.2020.01952
Dosil, M., Modrego, M., Eiguren, A., Ozamiz-Etxebarria, N., & Picaza, M. (2020). Pandemiari lehen lerrotik aurre eginez: gizarte-hezkuntzako profesionalek bizitako errealitateari hurbilpena. RES: Revista de Educación Social, (31), 363-372.
Picaza, M, Eiguren, A., Dosil, M. &
Ozamiz-Etxebarria, N. (2020).
Stress, anxiety, and depression in people aged over 60 in
the COVID-19 outbreak in a sample collected in Northern Spain. The American
Journal of Geriatric Psychiatry, 28 (9), 993-998
Ozamiz, N., Eiguren, A., Redondo, I., Jauregizar, J., Picaza, M., Dosil, M., Idoiaga, N., & Berasategi, N. (2020).El coste psicológico del COVID-19. The Conversation
Roman, G.; Perez-Izaguirre, E.; Biota, I. y Picaza, M. (2020). Inclusión Socioeducativa. Propuestas y metodologías innovadoras en contextos educativos. Barcelona: Editorial Grao
Eiguren, A., Idoiaga, N., Berasategi, N., & Picaza, M. (2021). Exploring the Social and Emotional Representations Used by the Elderly to Deal With the COVID-19 Pandemic. Frontiers in Psychology, 11, 4020.
Ozamiz, N., Idoiaga, N., Eiguren A.,Berasategi, N. Picaza, M. Dosil, M., et al., (2021). COVID-19: El estrés y la ansiedad ya están afectando al profesorado.The conversation
COVID-19aren Liburu Zuria Pandemiak hamabost hilabete bete dituen honetan, arlo desberdinetako akademiko eta profesionalek egindako gogoeta kolektiboa.
Libro Blanco de la COVID-19 Una reflexión colectiva realizada por profesionales y personal académico de distintos ámbitos tras quince meses de pandemia
Eiguren A.,Berasategi, N. Picaza, M. Dosil, M.,Ozamiz, N. Idoiaga, N. et al., (2021). Quince meses de pandemia: Qué hemos aprendido y en qué hemos fallado
Eiguren, A., Berasategi , N., Picaza, M. & Correa , J. M. (12 de agosto de 2021). La soledad de jóvenes y mayores se atenúa con las experiencias intergeneracionales. The Conversation.
Idoiaga, N., Eiguren, A., Berasategi, N., Dosil, M., & Picaza, M. (2022). How are children coping with COVID-19 health crisis? Analysing their representations of lockdown through drawings. Childhood a global journal of child research,0(0). https://doi.org/10.1177/09075682221101199
Ozamiz-Etxebarria, N., Jimenez-Etxebarria, E., Picaza, M., & Idoiaga, N. (2022). Calidad de vida y personalidad en las personas mayores que estudian en la universidad. Revista Española de Salud Pública, 96(19),e202209070.
Roman, G.; Picaza, M.; Eiguren, A. y Berasategi, N. (2022). Estigma e Inclusión. Propuestas y metodologías innovadoras. Barcelona: Editorial Graó. 978-84-18627-82-8.
Roman, G.; Orcasitas, M.; Leonet, O. y Picaza, M. (2023). El rol de la ciudadanía en un mundo diverso. Estrategias de inclusión e innovación socioeducativa. Editorial Graó.
Eiguren, A., Berasategi , N., Picaza, M. & Correa , J. M. (19 de abril de 2022). Fomentar la lectura y crear vínculos entre generaciones: Un proyecto escolar pionero. The Conversation.
Picaza, M. , Eiguren , A., Dosil, M., & Biota, I. (2022). Ikasleen begirada heriotzaren aurrean: Gizarte Hezkuntzako ikasleen ahotsak jasotzen. Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, (121), 75-84. https://doi.org/10.6018/rie.436791