Nor gara María Álvarez-Rementería Álvarez
Psikodidaktikan doktorea (UPV/EHU, 2022), Psikodidaktikan masterra: Hezkuntzaren Psikologia eta Didaktika Espezifikoak (UPV/EHU, 2015-2016) eta Lehen Hezkuntzako Irakasletzan graduatua (UCM, 2011-2015). Ikerketa-ildo nagusiak honako hauek dira: eskola-testuinguruko hezkuntza-inklusioa, irakasleek dimentsio horretan duten zeregina eta egungo erronkekin koherenteak izango diren eta eraldaketarako palanka gisa balioko duten hezkuntza-politiken garapena. Azterlanaren foku nagusia irakasleen etengabeko prestakuntza izan da, ikasgelara eramaten diren gizarte-erronkei aurre egiteko baliabide-iturri gisa, eta funtsezko elementua da haien garapen profesionalean. Sendotutako talde horretako kide izateaz eta Europako proiektuetan parte hartzeaz gain, Inkluniko kidea ere bada, EAEn gaixotasun arraroak dituzten haur eta nerabeei buruzko ikerketan erreferentea.
Proiektuak
Dibulgazioa zientifikoa
Álvarez-Rementería, M., Arandia, M. & Martínez, B. (2017). La configuración política de la formación continua del profesorado no universitario. Desde el discurso europeo hasta la gestión del País Vasco. En C. Sánchez. (Ed.), Caleidoscopio educativo: Prácticas y reflexiones iberoamericanas (pp. 79-94). Madrid: Global Knowledge Academics
Irakurri artikuluaÁlvarez-Rementería, M., Arandia, M. & Martínez, B. (2017). La situación de la formación permanente del profesorado de Educación Primaria en el País Vasco (2010-2015). En A. Rodríguez, A. Romero & I. Ros. (Eds.), XXIII Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (pp. 64-77). País Vasco: Equipo Editorial de la Universidad del País Vasco.
Irakurri artikuluaDel Palacio, I., Alvarez-Rementería, M. y Roman, G. (2020). La inclusión social y educativa como reto vital del siglo XXI. Propuestas Educativas. Leioa: Universidad del País Vasco.
Darretxe, L. Álvarez-Rementería, M. y Ozerinjauregi, N. (2021). Escuelas y aulas inclusivas. Apostando por proyectos educativos compartidos. Revista de la escuela de Ciencias de la Educación, 2(16), 1-12.
Irakurri artikuluaDarretxe, L., Álvarez-Rementería, M., Alonso, I., y Beloki, N. (2021). Voluntad política a favor de la educación inclusiva y equitativa: Inicios y desarrollo analizando su significado. Education Policy Analysis Archives, 29(64), 1-22.
Irakurri artikuluaÁlvarez-Rementería, M., Darretxe, L., Gezuraga, M. & Beloki, N. (Eds.). (2021). Escenarios y Estrategias Socioeducativas para la Inclusión Social. GRAÓ.
Irakurri artikulua