Nor gara Nahia Idoiaga Mondragon

Izen-abizenak
Nahia Idoiaga Mondragon
Emaila
nahia.idoiaga@ehu.eus
ID ORCID
0000-0003-0345-8570
Unibertsitatea
Euskal Herriko Unibertsitatea
Zentroa
Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Departamentua
Bilakaera eta Hezkuntzaren Psikologia
Kategoria profesionala
Irakasle Agregatua

Psikologian (2011) eta Psikopedagogian (2011) lizentziatua eta UPV/EHUn Psikologian doktorea (2016) da nazioarteko aipamenarekin. Ikerketa arloan KideOn ikerketa taldeko kide da. Hezkuntzaren psikologian eta psikologia sozialean errotuaz inklusio sozio hezitzailea, hezkuntza, feminismoa eta osasunaren inguruko ikerketak burutu ditu eta baita berauei buruzko artikulu zientifikoak publikatu inpaktuzko aldizkarietan ere. Gainera zaurgarritasun egoeran dauden gazteen inklusioa lantzen duten hainbat proiektutako partaidea da, gehienak Europarrak.

Irakaskuntzari dagokionez Bilakaera eta Hezkuntzaren Psikologia sailean irakasle agregatua da. Eskolak Gizarte Hezkuntza eta Haur Hezkuntzako graduetan ematen ditu Bilboko Hezkuntza Fakultatean. Gainera UPV/EHU-ko Psikologia eta Psikodidaktika doktoretza programetako tesiak zuzentzen ditu.

Bestalde gradu, graduondoko eta gradu amaierako lanen dekanordea ere bada Bilboko Hezkuntza Fakultatean.

Proiektuak

Proiektuaren izenburua
Grupo de Investigación de la UPV/EHU. Grupo KideOn. GIU17/02
Ikertzaile nagusia
María Teresa Arandia Loroño
Partehartzaileak
B. Martínez Domínguez, I. Alonso Saez, L. Darretxe Urrutxi, M. Ordeñana García, M. Arandia Loroño, M. Beloki Arizti, M. Gezuraga, N. Idoiaga Mondragón, N. Berasategui Sancho, P. Martínez Monje
Finantzatzailea
Universidad del País Vasco/ Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU
Deialdia
Ayudas a Grupos de Investigación de la UPV/EHU (2017)
Diru-laguntza
7.378,00€
Iraunaldia
Proiektuaren izenburua
Strategic partnerships for youth: Inclusi-ON
Ikertzaile nagusia
Israel Alonso Sáez, Naiara Berasategi Sancho
Partehartzaileak
L. Darretxe Urrutxi, M. Arandia Loroño, M. Beloki Arizti, N. Idoiaga Mondragón, I. Alonso Saez, G. Román Etxebarrieta, M. Gezuraga, N. Berasategui Sancho, S. Bilbao, A. Cabo
Finantzatzailea
El Programa Europeo de Educación, Formación, Juventud y Deporte 2014 - 2020
Deialdia
Concurrencia en convocatoria competitiva (Erasmus +) (2016)
Diru-laguntza
59.800,00€
Iraunaldia
2016-2018
Proiektuaren izenburua
Resituando las prácticas de riesgo en el contexto de las relaciones sociales: Un estudio de representaciones sociales
Ikertzaile nagusia
Lorena Gil de Montes
Partehartzaileak
N. Idoiaga Mondragon
Finantzatzailea
Universidad del País Vasco/ Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU
Deialdia
Convocatoria general para la concesion de ayudas a la investigación en la UPV/EHU (2016)
Diru-laguntza
9.895,00€
Iraunaldia
2016-2017
Proiektuaren izenburua
AAC@school for social inclusion
Ikertzaile nagusia
Gorka Román Etxebarrieta
Partehartzaileak
G. Román Etxebarrieta, N. Idoiaga Mondragón
Finantzatzailea
El Programa Europeo de Educación, Formación, Juventud y Deporte 2014 - 2020. Erasmus+
Deialdia
Erasmus+. KA2 - Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices KA201 - Strategic Partnerships for school education (2017)
Diru-laguntza
322.187,00€
Iraunaldia
2017-2019
Proiektuaren izenburua
Towns as Open Educational Resource for migrants using mobile applications
Ikertzaile nagusia
Dorleta Apaolaza & Nahia Idoiaga
Partehartzaileak
G. Roman Etxebarrieta, M. Picaza Gorrotxategui
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
Erasmus+
Diru-laguntza
25.485€
Iraunaldia
2019-2021
Proiektuaren izenburua
Grupo de investigación IT 1342-19 (Gobierno Vasco): KideON. Inclusión socioeducativa
Ikertzaile nagusia
Nekane Beloki Arizti
Partehartzaileak
L. Darretxe Urrutxi, M. G. Román Etxebarrieta, I. Alonso Saez, M. Gezuraga, N. Berasategui Sancho, N Idoiaga Mondragón, P.M. Martínez Monje, C. Arriaga Sanz
Finantzatzailea
Eusko Jaurlaritza/ Gobierno Vasco
Deialdia
Ayudas para apoyar las actividades de los grupos de investigación del sistema universitario vasco (Área de Ciencias Sociales y Jurídicas)
Diru-laguntza
39.000€
Iraunaldia
2019-2021
Proiektuaren izenburua
Primeros pasos en el camino para fomentar la Coeducación real en los grados de Educación
Ikertzaile nagusia
Nahia Idoiaga
Partehartzaileak
Finantzatzailea
Vicerrectorado de Innovación, Compromiso Social y Acción Cultural (UPV/EHU)
Deialdia
CampusBiziaLab
Diru-laguntza
1.500€+ 2000€
Iraunaldia
2019-2020/2020-2021
Proiektuaren izenburua
Autonomía en la movilidad de los niños/as: analizando el impacto del proyecto Eskolabideak en los centros educativos del País Vasco
Ikertzaile nagusia
Naiara Berasategi & Nahia Idoiaga
Partehartzaileak
I. Alonso Saez, A. Eiguren Munitis, M. Picaza Gorrotxategi, N. Berasategi & N. Idoiaga
Finantzatzailea
Universidad del País Vasco/ Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU
Deialdia
PROYECTOS UNIVERSIDAD-EMPRESA-SOCIEDAD 2020
Diru-laguntza
6926,62€
Iraunaldia
2020-2021
Proiektuaren izenburua
AI@SCHOOL
Ikertzaile nagusia
Gorka Roman & Maria Orcasitas
Partehartzaileak
M. Álvarez & N. Idoiaga
Finantzatzailea
ERASMUS+
Deialdia
2020-1-UK01-KA201-079224.
Diru-laguntza
252,180.00 €
Iraunaldia
2020-2023
Proiektuaren izenburua
Haur Hezkuntza3: jasangarritasunetik kalitatezko hezkuntza eraikiaz/ Educacion Infantil3: Construyendo una educación de calidad desde la sostenibilidad
Ikertzaile nagusia
Nahia Idoiaga
Partehartzaileak
L. Darretxe, G. Roman
Finantzatzailea
Universidad del País Vasco/ Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU
Deialdia
PROYECTOS DE INNOVACIÓN IKD i3 Laborategia
Diru-laguntza
3.000€
Iraunaldia
2021-2023
Proiektuaren izenburua
Diagnostico y propuestas de intervencion sobre el bienestar, desigualdades y necesidades socioeducativas de la poblacion Infantil y adolescente tras la COVID-19
Ikertzaile nagusia
Naiara Berasategi & Ivan Rodrigez
Partehartzaileak
N. Idoiaga, M. Picaza, A. Eiguren, M. Dosil, N. Ozamiz
Finantzatzailea
Ministerio
Deialdia
Convocatoria 2020 Proyectos de I+D+i - RTI Tipo B
Diru-laguntza
51.304€
Iraunaldia
2021-2023
Proiektuaren izenburua
Encomienda de Gestión del IVAP en los ámbitos de formación para la igualdad y vidas libres de violencias machistas y de prevención y atención de abusos sexuales sobre niñas, niños y adolescentes
Ikertzaile nagusia
Leire Imaz
Partehartzaileak
N. Idoiaga & A. Eiguren (de KideOn)
Finantzatzailea
IVAP
Deialdia
Diru-laguntza
504.338€
Iraunaldia
2020-2021
Proiektuaren izenburua
La diversidad cultural en centros de ocio educativo: hacia un modelo de educacion intercultural para la promocion de la cohesion social
Ikertzaile nagusia
Txus Morata & Israel Alonso
Partehartzaileak
Israel Alonso, Nahia Idoiaga, Gorka Roman, Maria Dosil (de la UPV/EHU)
Finantzatzailea
Ministerio de Ciencia e Innovación
Deialdia
I+D+I
Diru-laguntza
48.400€
Iraunaldia
2022-2025
Proiektuaren izenburua
Living positive and intersectional sexuality education for gender-based violence prevention
Ikertzaile nagusia
Nahia Idoiaga & Idoia Legorburu
Partehartzaileak
Nahia Idoiaga, Idoia Legorburu, Maria Dosil, Itsaso Biota, Dorleta Apaolaza, Inge Axpe, Nagore Martinez, Maitane Picaza, Janire Castrillo, Amaia De la Fuente, Iduzki Soubelet, Ainhoa Berciano
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
CERV-2022-DAPHNE
Diru-laguntza
64.744,63€ (de 869.097,887€)
Iraunaldia
2022-2024
Proiektuaren izenburua
SENSE-Shaping Emotionally Nurturing School Environments
Ikertzaile nagusia
Naiara Berasategi & Maria Dosil
Partehartzaileak
Naiara Berasategi, Maria Dosil, Ion Yarritu, Maitane Picaza, Naiara Ozamiz,Sonia Ruiz de Asua, Aintzane Cabo, Maria Álvarez, Nahia Idoiaga, Idoia Legorburu
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education
Diru-laguntza
32.014€ (de 250.000€)
Iraunaldia
2022-2024
Proiektuaren izenburua
Map of positive Experiences across Europe
Ikertzaile nagusia
Nahia Idoiaga & Dorleta Apaolaza
Partehartzaileak
Nahia Idoiaga, Dorleta Apaolaza, Idoia Legorburu, Asier Romero, Mari Mar Boillos, Maitane Belasko, VAnesa Rojo, Maria Álvarez, Naiara Berasategi, Israel Alonso
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
KA220-ADU - Cooperation partnerships in adult education
Diru-laguntza
27.963€ (de 250.000€)
Iraunaldia
2022-2024
Proiektuaren izenburua
AWARE. Increasing Anxiety awareness in higher education during (post) Covid-19 pandemic
Ikertzaile nagusia
Nahia Idoiaga & Naiara Ozamiz
Partehartzaileak
Nahia Idoiaga, Naiara Ozamiz, Israel Alonso, Inge Axpe, Ion Yarritu, Mirari Gaztañaga, Sonia Ruiz de Asua, Eider Pascual, Idoia LEgorburu, Amaia Quintana
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
KA220-HED - Cooperation partnerships in higher education
Diru-laguntza
42.260€ (de 250.000€)
Iraunaldia
2022-2024
Proiektuaren izenburua
STOP-Sensitize and Train Organisations to fight against the Prostitution of minors
Ikertzaile nagusia
Israel Alonso & MAitane Picaza
Partehartzaileak
Israel Alonso, Maitane Picaza, Amaia Eiguren, Maria Dosil, Dorleta Apaolaza, Leire Darretxe, Iduzki Soulbet, Nahia Idoiaga, Monike Gezuraga, Naiara Ozamiz, Itsaso Biota
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
KA220-VET - Cooperation partnerships in vocational education and training
Diru-laguntza
43.370€ (de 250.000€)
Iraunaldia
2022-2024
Proiektuaren izenburua
COM-Supporting the behavioral change in schools around the food and organic waste taking into account its social, environmental and financial dimension
Ikertzaile nagusia
Nahia Idoiaga & Idoia Legorburu (IP del consorcio)
Partehartzaileak
Nahia Idoiaga, Idoia Legorburu, Leire Agirreazkuenaga, Maitane Belasko, Jonatan Miranda, Unai Ortega, Dani Zuazagoitia, Aritz Ruiz, Itsaso Biota, Amaia Quintana
Finantzatzailea
Unión Europea
Deialdia
KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education
Diru-laguntza
43.000€ (250.000€ para todo el consorcio)
Iraunaldia
2022/2024
Proiektuaren izenburua
ODS Irratia. Creación de una radio comunitaria online para trabajar de manera transversal y colaborativa los ODS en la UPV/EHU
Ikertzaile nagusia
Israel Alonso & Amaia Eiguren
Partehartzaileak
Israel Alonso, Amaia Eiguren, Nahia Idoiaga, Maitane picaza, Naiara berasategi,
Finantzatzailea
UPV/EHU. Dirección para la Sostenibilidad y Compromiso Social
Deialdia
2021
Diru-laguntza
3190€
Iraunaldia
2021-2022
Proiektuaren izenburua
Primeros pasos en el camino para fomentar la Coeducación real en los grados de educación
Ikertzaile nagusia
Nahia Idoiaga
Partehartzaileak
Maitane Pizaca, Cristina Arriaga
Finantzatzailea
UPV/EHU. Dirección para la Sostenibilidad y Compromiso Social
Deialdia
2021
Diru-laguntza
2700€
Iraunaldia
2021-2022
Proiektuaren izenburua
Asociación KOKUK: impacto de la acción socioeducativa en el ámbito escolar. Desdibujando los límites entre la educación formal, no formal e informal en Álava
Ikertzaile nagusia
Amaia Eiguren Munitis & Maitane Picaza Gorrotxategi
Partehartzaileak
Miren Nekane Beloki Arizti, Marina Sagastizabal Emilio-Yus, Leire Etxezarraga Etankona, Idoia Legorburu Fernández, Amaia de la Fuente Gastañaga,Nahia Idoiaga Mondragon, Aitor Garagarza Cambra, Irune Corres Medrano, Imanol Santamaria Goicuria
Finantzatzailea
Fundación Vital
Deialdia
CONVOCATORIA DE PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN UPV/EHU- FUNDACIÓN VITAL FUNDAZIOA 2021
Diru-laguntza
4400€
Iraunaldia
2022
Proiektuaren izenburua
Acción socioeducativa cocurricular en Zuia, un estudio de caso
Ikertzaile nagusia
Gema Lasarte Leonet & Amaia Eiguren Munitis
Partehartzaileak
Alaitz Tresserras Angulo; Ana Beatriz Garay Ibañez de Elejalde, Imanol Santamaria Goikuria, Irune Corres Medrano, Haizea Galarraga, Miren Nekane Beloki Arizti, Naiara Berasategi Sancho, Maitane Picaza Gorrotxategi, Nahia Idoiaga Mondragon, Israel Alonso Saez
Finantzatzailea
Ayuntamiento de Zuia
Deialdia
OTRI
Diru-laguntza
1.500€
Iraunaldia
2022-2023

Dibulgazioa zientifikoa

Valencia, J., Idoiaga, N. & Momoitio, J. (2010). Social representations and memory: The psychosocial impact of the Spanish “Law of Memory”, related to the Spanish Civil War. Revista de Psicología Social, 25(1), 73-86

Irakurri artikulua

Valencia, J., Gil De Montes, L., Ortiz, G., Larrañaga, M., & Idoiaga, N. (2010). Enmarcamiento y el rechazo o aceptación de los aspectos generales y específicos de la Ley de igualdad de Género en España: representaciones sociales y regulaciones normativas. Revista de Psicología Social, 25(2), 145-155.

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Valencia, J., Gil De Montes, L., Ortiz, G., & Larrañaga, M. (2012). Emakumeen eta gizonen berdintasun legearen hedapena eta irudikapena egunkarietan. Uztaro, 82, 83-97.

Irakurri artikulua

Idoiaga N., Valencia, J., Gil De Montes, L., & Ortiz, G. (2012). Framing effects and social representations of health epidemics: The case of influenza A. Escritos de Psicología, 3, 31-42.

Irakurri artikulua

Ortiz, G., Larrañaga, M., Idoiaga, N. Valencia, J., & Gil De Montes, L., (2014). Difusión de significados y mass media: un estudio sobre las dinámicas de la distribución de la ley de igualdad de género en periódicos. In E. Zubieta (Ed.), Psicología social y política: Procesos teóricos y estudios aplicados (pp. 485-509). Buenos Aires: Eudeba

Idoiaga, N. (2014). Gripe A y el rol de los medios de comunicación en una pandemia: ¿qué representaciones sociales crean los medios sobre las epidemias sanitarias?. Revista Internacional de Humanidades Médicas, 3(2), 37-48

Irakurri artikulua

Idoiaga, N. (2015). El papel de los medios online en epidemias sanitarias: una comparación de las esferas públicas de México y España. Revista Internacional de Humanidades Médicas, 4(1), 17-29.

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Gil De Montes, L., & Valencia, J. F. (2015). Osasun-krisiei buruzko gizarte irudikapenak: A gripearen kasua Mexiko eta Espainiako hedabideetan. Uztaro, 94, 69-89.

Irakurri artikulua

Lisciandra, F., Roman, G., Etxebarria, G., Santos, H., Alonso, I., Grandibal, J., Andrášiková, K., Gezuraga, M., Idoyaga, N., Axpe, I., Berasategi; N., San Martín, N., Y Bilbao, S. (2018). Best practices and conclusions from InclusiON European Project. Erreka Multimedia S.Coop.

Idoiaga, N. (2016). Ebola eguneroko pentsamenduan barneratzen: gizarte-irudikapenak, arrisku hautematea eta emozioak. Uztaro, 96, 49-64.

Irakurri artikulua

Idoiaga, N. (2016). Osasun izurriteen komunikazioa aro digitalean. Uztaro, 99,115-132.

Irakurri artikulua

Idoiaga N., Gil de Montes M.L. & Valencia, J.F. (2016). Communication and representation of risk in health crises: the influence of framing and group identity. International Journal of Social Psychology, 31(1), 59-74

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Gil De Montes, L., & Valencia, J. F. (2016). Représentations sociales et médias: le « cadrage » de l’épidémie de grippe porcine dans les médias mexicains et espagnols. In D. G. Lo Monaco, S. Delouveé & P. Rateau (Eds.), Les representations sociales: Theories, methodes et applications (pp. 393-398). Louvain-la-Neuve (Belgique): De Boeck Supérieur

Irakurri artikulua

Idoiaga, N.(2016). Redes sociales en tiempos de riesgo: analizando el ébola mediante Twitter. In D. Capdevilla (Ed.), Estrategias en comunicación y su evolución en los discursos (pp. 135-155). Madrid: McGraw Hill Education.

Irakurri artikulua

Idoiaga, N. (2016). Redes sociales en tiempos de riesgo: analizando el ébola mediante Twitter. Opción, 11, 740-756

Irakurri artikulua

Idoiaga Mondragon, N., Gil de Montes, L., & Valencia, J. (2017). Understanding an Ebola outbreak: Social representations of emerging infectious diseases. Journal of health psychology22(7), 951-960

Irakurri artikulua

Idoiaga N., Gil de Montes M.L. & Valencia, J.F. (2017). Ebola in the publuc sphere: A comparison between mass media and social networks. Science communication, 39 (1), 101-124

Irakurri artikulua

Idoiaga, N. & Belasko, N. (2018). Loditasunaren gizarte irudikapenak eta emozioak gazteengan. Uztaro, 104, 31-44.

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Otxandiano, A. & Belasko, M. (2018). Zigorra haur hezkuntzako geletan: egoeraren analisia eta ondorioak. IKASTORRATZA. e-Revista de Didáctica, 21, 1-21.

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Gil De Montes, M.L. & Valencia, J.F. (2018). Understanding the emergence of infectious diseases: Social representations and mass media. Communication & Society, 31(3) 319-330

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Otxandiano, A., & Belasko, M. (2018). Zigorra haur hezkuntzako geletan: egoeraren analisia eta ondorioak. Ikastorratza, e-Revista de didáctica, (21), 1.

Irakurri artikulua

 Roman, G.; Idoiaga, N. & Berasategui, N.(2018). Inclusion processes with refugees and migrants: best practices and strategies in leisure and free time. In M.R. Vega, R. De La Fuente  & G. Romero (Eds). : Focalizando áreas del saber desde sus nuevas lecturas (pp 357-371). Ulzama: Gedisa.

Idoiaga, N. & Belasko, N. (2018). Understanding fatness in the public sphere of young students: Social representations and emotional response. Cadernos de saude publica/ Reports in publich Health, 34(9), 31-44.

Irakurri artikulua

López, A., Roman, G., Alonso, I., Gezuraga, K., Idoiaga, N., Axpe, I., … Berasategi, N., (2018). InclusiON. Best practices and Conclusions from InclusiON European Project. Bilbao: Kiribil.

Irakurri artikulua

Idoiaga, N. & Belasko, N. (2019). Zer emozio pizten dizkigu hilerokoak?. Uztaro, 108, 78.94.

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Sainz de la Maza, M. & Belasko, M. (2019). «La Manada» auziko sententziaren jarraipena  Twitterren: bortxaketaren  kulturari buruzko gizarte- irudikapenak iraultzen. Uztaro, 110, 85-102.

Irakurri artikulua

Idoiaga, N. eta Belasko, M. (2019). Understanding menstruation: influence of gender and ideological factors. A study of young people´s social representations. Feminism & Psychology, 29(3), 357-373 https://doi.org/10.1177/0959353519836445.

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Gil de Montes, M.L., Asla, N. eta Larrañaga, M. (2019). “La Manada” in the public sphere: Coping with a sexual aggression case through Twitter. Feminist Media Studies, 1-18://doi.org/10.1080/14680777.2019.1643387

Irakurri artikulua

Larruzea-Urkixo, N., Cardeñoso, M.O. & Idoiaga, N. (2019). El alumnado del Grado de Educación ante las tareas universitarias: emoción y cognición. Educación XX1, 23(1), 197-220, doi: 10.5944/educXX1.23453

Irakurri artikulua

Idoiaga, N. & Belasko, M. (2019). El alumnado de grado ante el castigo en las aulas de educación infantil. In S. Alonso, J. M. Romero, C. Rodrtiguez-Jimenez & J. M.Sola (eds.) Investigación, Innovación docente y TICNuevos Horizontes Educativos. Madrid: Dykinson

Larruzea-Urkixo, N.,  Cardeñoso, M.O., & Idoiaga, N. (2019). Emozioak unibertsitateko ikasketa prozesuen ardatz: Lehen Hezkuntzako Graduaren kasua. Tantak 31(1), 177-194

Irakurri artikulua

Roman, G. & Idoiaga, N. (2019). Una etnografía sobre la migración desde la antropología visual: narrativas y procesos de inclusión a través del tiempo libre educativo. In I. Alonso & K. Artetxe (eds.) Educación en el tiempo libre: la inclusión en el centro(pp. 185-201). Barcelona: Octaedro

Irakurri artikulua

Roman, G., Idoiaga, N. y Berasategi, N. (2019). Political identity formation in post-conflict educational systems. The case of the Basque Country. En Forum XXI (Eds.), A stunning compilation of investigations papers, (pp. 1003-1006). Vivat Academia.

Roman, G. & Idoiaga, N. (2019). Leisure time as a facilitator for social and educational inclusion of migrants: inclusive methodologies and resources for non-formal education. In J. A. Marin, G. Gomez, M.Ramos  & M. N. Campos (Eds.). Inclusión, Tecnología y Sociedad: Investigación e Innovación en Educación (pp. 397-411). Madrid: Dykinson

Irakurri artikulua

Berasategi, N. & Idoiaga, N. (2020). La infancia y la soledad del confinamiento. The Conversation.

Irakurri artikulua

Berasategi, N.,  Idoiaga, N., Eiguren, A.,  Dosil, M., Picaza, M., & Ozamiz, N. (2020). Las voces de los niños y de las niñas en situación de confinamiento por el COVID-19. Leioa: UPV/EHU

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Berasategi, N.,  Ozamiz, N., Eiguren, A.,  Dosil, M., & Picaza, M. (2020). Osasun Izurriteak “media pandemia” ere ote?.Euskonews, 749

Irakurri artikulua

Ozamiz, N., Dosil, M., Picaza, M., Idoiaga, N. Eiguren, A. & Berasategi, N. (2020). COVID-19a estresa, antsietatea eta depresioaren eragile?.Eluyhar aldizkaria

Irakurri artikulua

Ozamiz, N., Dosil, M., Picaza, M., & Idoiaga, N.(2020).  Stress, anxiety, and depression levels in the initial stage of the COVID-19 outbreak in a population sample in the northern Spain. Cad. Saúde Pública, 36(4), e00054020

Irakurri artikulua

Roman, G., Idoiaga, N. and Apaolaza, D. (2020). Metodologías y Herramientas Inclusivas en Contextos Educativos. Editorial Graó.

Picaza, M., Bilbao,N. & Idoiaga, N. (2020). Red de Escuelas de Empoderamiento de Bizkaia: una propuesta feminista arraigada en nuestros pueblos. SIIS. Zerbitzuan, 70. ISSN: 1134-7147

Idoiaga, N., Gil de Montes, L., Asla, N., & Larrañaga, M. (2020). Where does risk lie in sexual practices? A study of young people’s social representations. Health, Risk & Society, 1-17. https://doi.org/10.1080/13698575.2020.1793304

Irakurri artikulua

Ozamiz-Etxebarria, N., Idoiaga Mondragon, N., Dosil Santamaría, M., & Picaza Gorrotxategi, M. (2020). Psychological Symptoms During the Two Stages of Lockdown in Response to the COVID-19 Outbreak: An Investigation in a Sample of Citizens in Northern Spain. Frontiers in Psychology, 11, 1491. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2020.01491

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Berasategi, N., Eiguren, A., & Picaza, M. (2020). Exploring children’s social and emotional representations of the Covid-19 pandemic. Frontiers in Psychology, 11, 1952. doi: 10.3389/fpsyg.2020.01952

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Berasategi, N., Dosil, M. & Eiguren, A. (2021). Struggling to breathe: a qualitative study of children’s wellbeing during lockdown in Spain. Psychology & Health, 36 (2), 179-194, DOI:
10.1080/08870446.2020.1804570

Irakurri artikulua

Ozamiz, N., Eiguren, A., Redondo, I., Jauregizar, J., Picaza, M., Dosil, M., Idoiaga, N., & Berasategi, N. (2020).El coste psicológico del COVID-19. The Conversation

Irakurri artikulua

Berasategi N, Idoiaga N, Dosil M and Eiguren A (2020) Design and Validation of a Scale for Measuring Well-Being of Children in Lockdown (WCL). Front. Psychol. 11:2225. doi: 10.3389/fpsyg.2020.02225

Irakurri artikulua

Carbajo, A.; Idoiaga, N & Belasko, M. (2020). Konduktismo eta konstruktibismotik abiatuz Haur Hezkuntzako ikasgeletako praktika hezigarrien azterketa. IKASTORRATZA. e-Revista de Didáctica, 25, 151-178. DOI: 10.37261/25_alea/

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Dosil, M., Belasko, M. & Alonso, I. (2020). Image-based Abuse: Debate and Reflections on the “Iveco Case” in Spain on Twitter. Journal of Interpersonal Violence, 37(9-10), 7178-7201. doi:10.1177/0886260520967143

Irakurri artikulua

Roman, G., Langarika, A. and Idoiaga, N. (2020). Implicaciones para la Práctica y la Investigación en la Comunicación Aumentativa y Alternativa. En Román, G., Idoiaga., N. y Apaolaza, D. (Ed.), Metodologías y herramientas inclusivas en contextos educativos (pp. 35-49). Barcelona:  Graó.

Langarika, A. Idoiaga; N. y Roman, G. (2021). Revisión crítica de los sistemas comunicación aumentativa y alternativa en niñas y niños con necesidades especiales de 6 a 10 años. En Idoiaga, N., Dosil, M., Leonet, O. y Belasko, M. (Ed.), ¡Hablemos en inclusión! Buenas prácticas comunicativas en educación. Barcelona: Graó

Santabárbara, J., Bueno-Notivol, J., Lipnicki, D. M., Olaya, B., Pérez-Moreno, M., Gracia-García, P., Idoiaga-Mondragon, N. & Ozamiz-Etxebarria, N. (2021). Prevalence of anxiety in health care professionals during the COVID-19 pandemic: A rapid systematic review (on published articles in Medline) with meta-analysis. Progress in Neuro-Psychopharmacology and Biological Psychiatry, 110244.

Irakurri artikulua

Eiguren, A., Idoiaga, N., Berasategi, N., & Picaza, M. (2021). Exploring the Social and Emotional Representations Used by the Elderly to Deal With the COVID-19 Pandemic. Frontiers in Psychology, 11, 4020.

Irakurri artikulua

Ozamiz-Etxebarria, N., Berasategi, N., Idoiaga, N., & Dosil, M. (2020). The psychological state of teachers during the COVID-19 crisis: the challenge of returning to face-to-face teaching. Frontiers in Psychology, 11.

Irakurri artikulua

Idoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Ozamiz-Etxebarria, N., & Alonso Saez, I. (2021). Coping with COVID-19: social representations underlying blaming processes and fear. Psychology & Health, 1-19.

Irakurri artikulua

Idoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Beloki Arizti, N., & Belasko Txertudi, M. (2021). # 8M women’s strikes in Spain: following the unprecedented social mobilization through twitter. Journal of Gender Studies, 1-16.

Irakurri artikulua

Ozamiz-Etxebarria N, Dosil Santamaría M, Idoiaga Mondragon N, Berasategi Santxo N.(2021) Estado emocional del profesorado de colegios y universidades en el norte de España ante la COVID-19. Rev Esp Salud Pública, 95, e202102030.

Irakurri artikulua

Idoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Eiguren Munitis, A., & Dosil Santamaria, M. (2021). Exploring the social and emotional representations used by students from the University of the Basque Country to face the first outbreak of COVID-19 pandemic. Health Education Research. cyab006, https://doi.org/10.1093/her/cyab006

Irakurri artikulua

Ozamiz, N., Idoiaga, N., Eiguren A.,Berasategi, N. Picaza, M. Dosil, M., et al.,  (2021). COVID-19: El estrés y la ansiedad ya están afectando al profesorado.The conversation

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Eiguren A.,Berasategi, N. Picaza, M. Dosil, M., Ozamiz, N., et al., . (2021). La pandemia desde una mirada infantil.The conversation

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Eiguren A., Urizar, M. & Belasko. M. (2021). El movimiento #MeTooIncest en redes sociales rompe con el silencio del incesto con menores .The conversation

Irakurri artikulua

Idoiaga, N. (2021).Pandemiak genero arrakala eta zaintza lan ikusezina areagotu zituenekoa. En Pandemiak genero arrakala eta zaintza lan ikusezina areagotu zituenekoa. Steilas

Irakurri artikulua

Idoiaga, N. (2021).De cuando la pandemia intensificó la brecha de género y la invisibilidad del cuidado. En COVID 19 Reflexiones feministas sobre la pandemia. Steilas

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Dosil, M., Leonet, O., & Belasko, M. (2021). ¡ Hablemos en inclusión!: Buenas prácticas educativas en comunicación (Vol. 25). Grao.

Irakurri artikulua

Dosil, M., Idoiaga, N., Berasategi, N., & Ozamiz-Etxebarria, N. (2021). Teacher stress, anxiety and depression at the beginning of the academic year during the COVID-19 pandemic. Global Mental Health, 1-24. .

Irakurri artikulua

COVID-19aren Liburu Zuria Pandemiak hamabost hilabete bete dituen honetan, arlo desberdinetako akademiko eta profesionalek egindako gogoeta kolektiboa.

Irakurri artikulua

Libro Blanco de la COVID-19 Una reflexión colectiva realizada por profesionales y personal académico de distintos ámbitos tras quince meses de pandemia

Irakurri artikulua

Fernández Rotaeche, P., Jaureguizar Alboniga-Mayor, J., e Idoiaga Mondragon, N., (2021). Representaciones sobre sexismo en Educación Superior y Formación Profesional. Educación XX1, 24(2), 421-440. https://doi.org/10.5944/educXX1.28225

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Axpe, I., & Berciano, A. (2021). The undergraduate dissertation as a reflection of education for sustainability and professional identity: the faculty of education of Bilbao. International Journal of Sustainability in Higher Education.DOI 10.1108/IJSHE-09-2020-0346

Irakurri artikulua

Berasategi, N., Idoiaga, N., Dosil, M., & Eiguren, A. (2021). The Well-being of children in lock-down: Physical, emotional, social and academic impact. Children and Youth Services Review, 106085.

Irakurri artikulua

Navarro, G. & Idoiaga, N. (2021).Bertso-eskolak, nerabezaroan hezteko espazio gisa. Uztaro, 117, 75-90

Irakurri artikulua

Eiguren, A., Idoiaga, N. & Berasategi, N. (2021). Ipuina: Nola sentiarazi gaitu koronabirusak?Donostiako Udala

Irakurri artikulua

Eiguren A.,Berasategi, N. Picaza, M. Dosil, M.,Ozamiz, N. Idoiaga, N. et al., (2021). Quince meses de pandemia: Qué hemos aprendido y en qué hemos fallado

Irakurri artikulua

Ozamiz-Etxebarria, N., Idoiaga, N. , Bueno-Notivol, J., Pérez-Moreno, M., & Santabárbara, J. (2021). Prevalence of Anxiety, Depression, and Stress among Teachers during the COVID-19 Pandemic: A Rapid Systematic Review with Meta-Analysis. Brain Sciences, 11(9), 1172

Irakurri artikulua

Monge, N., & Idoiaga, N. (2021). Feelings experienced by university students in the subject of Body Expression. Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance, 1-6

Irakurri artikulua

Langarika-Rocafort, A., Idoiaga Mondragon, N., & Etxebarrieta, G. R. (2021). A systematic review of research on augmentative and alternative communication interventions for children aged 6–10 in the last decade. Language, Speech, and Hearing Services in Schools. Advance online publication. https://doi.org/10.1044/2021_LSHSS-20-00005

Santabarbara, J., Idoiaga, N., Ozamiz-Etxebarria, N., Bueno-Notivol, J. (2021). Prevalence of Anxiety in Dental Students during the COVID-19 Outbreak: A Meta- Analysis. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18, 10978. https://doi.org/10.3390/ijerph182010978

Irakurri artikulua

Berasategi Santxo, N., Idoiaga Mondragon, N., Ozamiz-Etxebarria, N., & Dosil-Santamaria, M. (2021). Well-Being of Adolescents in De-Escalation Situation: Physical, Emotional, Social, and Academic Impact. Frontiers in Psychology, 3616.

Irakurri artikulua

Santabárbara, J., Ozamiz-Etxebarria, N.,  Idoiaga, N., Olaya, B.; Bueno-Novitol, J. (2021). Meta-Analysis of Prevalence of Depression in Dental Students during COVID-19 Pandemic. Medicina, 57, 1278. https://doi.org/10.3390/medicina57111278

Irakurri artikulua

Idoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Dosil Santamaria, M., & Ozamiz-Etxebarria, N. (2021). Reopening of Schools in the COVID-19 Pandemic: The Quality of Life of Teachers While Coping with This New Challenge in the North of Spain. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(15), 7791

Irakurri artikulua

Idoiaga Mondragon, N., Eiguren Munitis, A. & Belasko Txertudi, N. (2022). The breaking of secrecy: Analysis of the hashtag #MeTooInceste regarding testimonies of sexual incest abuse in childhood. Child Abuse & Neglect, 123. https://doi.org/10.1016/j.chiabu.2021.105412

Irakurri artikulua

Dosil-Santamaria, D.,Ozamiz-Etxebarria, N.; IdoiagaMondragon, N.; Reyes-Sosa, H. & Santabárbara, J.(2022). Emotional State of Mexican University Students in the Pandemic. International Journal of  Environmental Research and Public Health, 19, 2155. https://doi.org/10.3390/xxxxx

Irakurri artikulua

Berasategi, N.; Roman, G.; Alonso, I. & Idoiaga, N. (2022). Leisure as a Space for Inclusion and the Improvement of Life Satisfaction of Immigrants. Journal of International Migration and Integration. https:// http://10.0.3.239/s12134-021-00917-y

Irakurri artikulua

Leonet, O.; Orcasitas-Vicandi, M.; Langarika, A.; Idoiaga, N. & Roman, G. (2022). A systematic review of Augmentative and Alternative Communication Interventions in preschoolers. Language, Speech, and Hearing Services in Schools https://doi.org/10.1044/2022_LSHSS-21-00191

Irakurri artikulua

Idoiaga, N; Orcasitas-Vicandi, M. & Roman, G. (2022). Impact of emergency eLearning in a multilingual context with a minority language: how has the absence of school affected the use of Basque, English, and Spanish in the Basque context? International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. DOI: 10.1080/13670050.2022.2065877

Irakurri artikulua

Idoiaga Mondragon, N., Legorburu Fernandez, I., Dosil-Santamaria, M., Kerexeta Brazal, I., & Darretxe Urrutxi, L. (2022). Retos de la inclusión social y educativa desde la investigación feminista. GRAO

Reyes-Sosa, H., Martínez-Cueva, S., & Idoiaga Mondragón, N. (2022). Rape Culture, Revictimization, and Social Representations: Images and Discourses on Sexual and Violent Crimes in the Digital Sphere in Mexico. Journal of Interpersonal Violence. https://doi.org/10.1177/08862605221084747

Irakurri artikulua

Legorburu, I., Idoiaga Mondragon, N., Alonso, I. & Berasategi, N. (2022). Why are you allowed to go to school on your own? Exploring children’s voices on independent mobility. Children & Society.https://doi.org/10.1111/chso.12559

Irakurri artikulua

Idoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Ozamiz-Etxeberria, N., & Dosil Santamaria, M. (2022). The well-being of children in a full lockdown and partial lockdown situation in northern Spain: a comparative perspective. Children’s Geographies, 0(0).
https://doi.org/10.1080/14733285.2022.2118030

Irakurri artikulua

Idoiaga Mondragon, N., Eiguren Munitis, A., Berasategi Sancho, N., & Ozamiz-Etxebarria, N. (2022). Drawing the COVID-19 pandemic: how do children incorporate the health crisis and its consequences into their everyday thinking? Psychology & Health, 0(0).
https://doi.org/10.1080/08870446.2022.2066103

Irakurri artikulua

Idoiaga Mondragon, N., Iarritu Corrales, I. & Axpe Saez, I. (2022). Hezkuntzaren Psikologoa Haur eta Lehen Hezkuntzan. UPV/EHU   

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Eiguren, A., Berasategi, N., Dosil, M., & Picaza, M. (2022). How are children coping with COVID-19 health crisis? Analysing their representations of lockdown through drawings. Childhood a global journal of child research,0(0). https://doi.org/10.1177/09075682221101199

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Legorburu, I., Ozamiz-Etxebarria, N., Lipnicki, D.M., Villagrasa, B., & Santabárbara, J. (2022). Prevalence of Post-Traumatic Stress Disorder (PTSD) in University Students during the COVID-19 Pandemic: A Meta-Analysis Attending SDG 3 and 4 of the 2030 Agenda. Sustainability, 14(13), 7914. https://doi.org/10.3390/su14137914

Irakurri artikulua

Biota, I.; Dosil-Santamaria, M.; Idoiaga Mondragon, N., & Ozamiz-Etxebarria, N. (2022). Analyzing University Students’ Perceptions Regarding Mainstream Pornography and Its Link to SDG5. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19, x.
https://doi.org/10.3390/xxxxx

Irakurri artikulua

Fernandez, P., Idoiaga Mondrago, N., & Jauregizar, J. (2022). Comparing social representations of feminism among education and engineering majors: Insights for developing feminist pedagogies. Feminism & Psychology,https://doi.org/10.1177/09593535221126101

Irakurri artikulua

Ozamiz-Etxebarria, N., Jimenez-Etxebarria, E., Picaza, M., & Idoiaga, N. (2022). Calidad de vida y personalidad en las personas mayores que estudian en la universidad. Revista Española de Salud Pública, 96(19),e202209070.

Irakurri artikulua

Santabárbara, J., Olaya, B., Bueno-Notivol, J., Pérez-Moreno, M., Gracia-García, P., Ozamiz-Etxebarria, N., & Idoiaga-Mondragon, N. (2022). Prevalence of depression among medical students during the COVID-19 pandemic. A systematic review and meta-analysis. Revista Médica De Chile,149, 1595-1604.

Irakurri artikulua

Urizar Elorza, M. & Idoiaga Mondragon, N. (2022). Rompiendo el secreto de los abusos sexuales contra la infancia y la adolescencia. Contenidos básicos para profesionales. UPV/EHU

Irakurri artikulua

Urizar Elorza, M. & Idoiaga Mondragon, N. (2022). Haur eta gazteen kontrako sexu abusuen sekretua hausten Profesionalentzako oinarrizko edukiak. UPV/EHU

Irakurri artikulua

Idoiaga, N., Eiguren, A., & Belasko, M. (2022). Familia barneko sexu abusuen sekretua apurtzen: #MeTooIncest. Uztaro: Giza eta Gizarte-zientzien aldizkaria, 121, 101-119.

Irakurri artikulua

Olazar, A., & Idoiaga, N. (2022). Familia aniztasunaren trataera Haur Hezkuntzako ikasgeletan: irakasleen aurreiritziak eta eskoletako materiala. Ikastoratza. e-Revista de Didáctica, 28, 28-51

Irakurri artikulua

Sare sozialak eta media

Bortxaketaren kultura: oraindik gure artean jarraitzen du?

Nahia Idoiaga Mondragon

La Manada» eta Korrikari buruzko lanak ikusgai, Baionako Ikergazten

Nahia Idoiaga

“La Manada” auzia inflexio puntu bat izan da gizarteak bortxaketaren kulturari, justizia patriarkalari eta beste hainbat gairi buruz zituen usteak eraldatzeko

Nahia Idoiaga

Jantokiko lezioa gainditu ezinda

Nahia Idoiaga

Garrantzitsua litzateke euskaraz idatzitako lanak balioestea

Nahia Idoiaga

Euskaraz plazaratutako ikerkuntza orokorrean oso gutxi baloratua dago, militantzia ekintza bat da oraindik

Nahia Idoiaga

Kantatuz eta dantzatuz patriarkatua zartatuz

Nahia Idoiaga

Nuestra compañera Nahia Idoiaga co-ip del proyecto OER TOWN Erasmus + Good Job

Nahia Idoiaga Mondragon

HIK HASI: “Denok gaude harrituta haurrak zein ausart eta ‘heldu’ ari diren portatzen; baina horrek ez du esan nahi guztiz ongi daudenik”

Nahia Idoiaga Mondragon

BERRIA: Emozioak ahaztuta

Nahia Idoiaga Mondragon

BERRIA:«Zer dakarren sentsazionalismoak? Beldurra eta haserrea»

Nahia Idoiaga Mondragon

Los mensajes contradictorios sobre el coronavirus generan alarmismo en la población

Nahia Idoiaga Mondragon

EITB: Koronabirusaren alorrean ematen diren mezuek alarmismoa eragin dute herritarren artean

Nahia Idoiaga Mondragon

Eluyhar.eus: Pandemiaren kudeaketan, buru-osasuna ez dira kontuan hartzen ari

Nahia Idoiaga Mondragon

Pikara magazine: “Si nos tenemos que quedar confinados, necesitamos una política social que nos apoye”

Nahia Idoiaga Mondragon

Hamaika telebista: Koronabirusa hizketaldi bakarra izateak antsietatea sortzen du

Nahia Idoiaga Mondragon

Hamaita Telebista: Haurrei ez zaie aitortzen ari itxialdian egiten ari diren esfortzua (COVID-19)

Nahia Idoiaga Mondragon

Guraso.eus: Hasieratik nabaritu genuen haurrak alde batera utzi genituela (COVID-19 eta haurrak)

Nahia Idoiaga Mondragon

EITB: Nola azaldu behar zaie haurrei koronabirusarekin gertatzen ari dena?

Nahia Idoiaga Mondragon

Argian elkarrizketa: “Konfinatuta geratu behar badugu, babesa emango digun politika soziala behar dugu” (COVID-19)

Nahia Idoiaga Mondragon

Zientzia.eus-en Nahia Idoiagari elkarrizketa

Nahia Idoiaga Mondragon

Los psicólogos advierten: “Hay que dar a los niños la posibilidad de salir a la calle”

Naiara Berasategi, Nahia aidoiaga, Maitane Picaza & Amaia Eiguren

Haurrak eta Covid-19: Kaiola Barruko Jolasak

Nahia Idoiaga, Naiara Berasategi, Amaia Eiguren & Maitane Picaza

«Esta es una crisis ‘adultocéntrica’»

Nahia Idoiaga, Naiara Berasategi, Amaia Eiguren, Maitane Picaza

La universidad pública analizará el efecto del confinamiento en los menores

Nahia Idoiaga, Naiara Berasategi, Maitane Picaza eta Nahia Idoiaga

La UPV/EHU analiza los efectos del confinamiento en los niños

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, Amaia Eiguren eta Maitane Picaza

“Ikertu dezagun nola dauden haurrak itxialdian, oso egoera berezia da eurentzat”

Nahia Idoiaga Mondragon

Nahia Idoiaga: “Ordubeteko irtenaldiak hobetuko du umeen egoera, baina ez da nahikoa izango”

Nahia Idoiaga Mondragon

Emozioak osasun-krisian

Nahia Idoiaga MOndragon

Las emociones en la crisis sanitaria

Nahia Idoiaga MOndragon

Representantes de Save The Children, Nahia Idoiaga y Gemma Varona realizan sus aportaciones sobre los casos de abusos sexuales contra la infancia

Nahia Idoiaga MOndragon

La UPV/EHU analiza los efectos del confinamiento en los niños

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, Amaia Eiguren, Maitane PIcaza

Busturialdeko Hitza: “Jendeak bilauak bilatzen ditu konfinamendua zorrotz betetzen ez dituztenen artean”

Nahia Idoiaga Mondragon, Naiara Berasategi, Maitane Picaza eta Amaia Eiguren

Busturialdeko Hitza: Erruduntasuna, beldurra eta bakardadea

Nahia Idoiaga Mondragon, Naiara Berasategi, Maitane Picaza eta Amaia Eiguren

Harri salda (Kanaldude): Pandemien eragin soziala

Nahia Idoiaga Mondragon

Bizkaia Irratia: “Krisialdi honetan behar personalak bigarren mailan itxi dira, adintxikikoenak are gehiago”

Nahia Idoiaga Mondragon

Faktoria (EITB): Umeak eta Covid-19

Nahia Idoiaga Mondragon

¿Cómo viven los niños y niñas el confinamiento?

Naiara Berasategi y Nahia Idoiaga

Eusko Ikaskuntza Urteko Galdera: XXI. mendeko Euskal Herriak, nolako hezkuntza sistema behar du?

Nahia Idoiaga Mondragon

Kalean baina ez aske

Nahia Idoiaga

Covid-19aren lezioak: Umeen ahotsak konfinamendu garaian. HIK HASI aldizkaria 250

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, Amaia Eiguren, Maitane Picaza, Maria Dosil, Naiara Ozamiz

Eskola sozializatzeko eta inklusioa lortzeko tokia ere bada

Nahia Idoiaga

La escuela es mucho mas que el sitio donde se imparte contenidos

Nahia Idoiaga

«Haurrei ezin zaie eskatu bete ezin dituzten neurriak hartzeko»

NAhia Idoiaga

COVID-19aren kostu psikologikoa

MAitane Picaza, Amaia Eiguren, NAiara Berasategi & Nahia Idoiaga

Haurtzaroa eta konfinamenduaren bakardadea

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, Maitane Picaza & Amaia Eiguren

Un estudio señala que las niñas se adaptan mejor al confinamiento que los niños

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Las niñas se adaptan mejor al confinamiento que los niños

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Niños de Euskadi tienen un “nivel intermedio” de bienestar en el confinamiento

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Itxialdian haurren ongizatea neurtzen duen tresna bat garatu du EHUko ikertzaile talde batek

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Los niños y niñas, mejor que los adultos

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Los niños y niñas de Euskadi han tenido “un nivel intermedio” de bienestar durante el confinamiento, según la UPV/EHU

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

UPV/EHUko zenbait ikertzailek itxialdian haurren ongizatea neurtzeko tresna bat garatu dute

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Investigadoras de la UPV/EHU desarrollan un instrumento para medir el bienestar infantil durante el confinamiento

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Las niñas llevaron mejor el encierro

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Gernika abre un espacio para ofrecer mejores cuidados frente al Covid

Nahia Idoiaga

Las niñas se adaptaron mejor al confinamiento

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

EHUko zenbait ikertzailek itxialdian haurren ongizatea neurtzeko tresna bat garatu dute

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Nahiago dute eskolara joan

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Zaintzan sakontzeko jardunaldiak martxan daude

Nahia Idoiaga

Umeen ahotsak konfinamendu garaian

Naiara Berasategi, Nahia Idoiaga, AMaia Eiguren, Maitane Picaza, MAria Dosil, Naiara Ozamiz

Jornada de Psicología Social: Una visión social de la vida cotidiana

Nahia Idoiaga

COVID-19: El estrés y la ansiedad ya están afectando al profesorado

Naiara Ozamiz, Nahia Idoiaga, Naiara Berasategi, Maitane Picaza, Maria Dosil eta Amaia Eiguren

Zer ondorio izaten ari da pandemia irakasleen egoeran?

Naiara Ozamiz, Maria Dosil, Nahia Idoiaga, Naiara Berasategi, Maitane Picaza eta Amaia Eiguren

El movimiento #MeTooIncest en redes sociales rompe con el silencio del incesto con menores

Nahia Idoiaga & Amaia Eiguren

¿Cómo sufren las mujeres las consecuencias de la pandemia? Voces del feminismo vasco publican un libro con sus reflexiones

Nahia Idoiaga

Pandemiaren gogoeta feministak biltzen dituen liburu bat kaleratu du Steilasek

Nahia idoiaga

‘COVID-19aren Liburu Zuria’-k hezkuntzarako proposamenak biltzen ditu, diagnosiaz gain

NAHIA IDOIAGA, NAIARA BERASATEGI, MAITANE PICAZA, AMAIA EIGUREN, MARIA DOSIL ETA NAIARA OZAMIZ,

44 profesionales rescatan “una mirada multidisciplinar” de la pandemia

NAHIA IDOIAGA, NAIARA BERASATEGI, MAITANE PICAZA, AMAIA EIGUREN, MARIA DOSIL ETA NAIARA OZAMIZ,

Pandemiari buruzko txosten bat aurkeztu dute zenbait adituk, eta 175 neurri proposatu

NAHIA IDOIAGA, NAIARA BERASATEGI, MAITANE PICAZA, AMAIA EIGUREN, MARIA DOSIL ETA NAIARA OZAMIZ,

Sanitarios y científicos vascos publican un «libro blanco» sobre la covid-19

NAHIA IDOIAGA, NAIARA BERASATEGI, MAITANE PICAZA, AMAIA EIGUREN, MARIA DOSIL ETA NAIARA OZAMIZ,

La pandemia desde una mirada infantil

NAHIA IDOIAGA, NAIARA BERASATEGI, MAITANE PICAZA, AMAIA EIGUREN, MARIA DOSIL ETA NAIARA OZAMIZ,

Zer ondorio izaten ari da pandemia irakasleen egoeran?

NAHIA IDOIAGA, NAIARA BERASATEGI, MAITANE PICAZA, AMAIA EIGUREN, MARIA DOSIL ETA NAIARA OZAMIZ,

Quince meses de pandemia: Qué hemos aprendido y en qué hemos fallado

Maitane Picaza, Amaia Eiguren, Naiara Berasategi, NAhia Idoiaga, NAiara Ozamiz eta Maria Dosil

“Haurrarengan jarri behar da fokua”

Nahia Idoiaga

Sindemiari erantzun bateratua ematearen garrantzia

Nahia Idoiaga

Nahia Idoiaga Sarean Iratsatioan Oer Town proiektuari buruz

Nahia Idoiaga Mondragon

OER Town: Una app para la inclusión social

Nahia Idoiaga, Israel alonso, MAitane Picaza, Naiara Berasategi

OER Town: gizarte-inklusiorako app bat

Nahia Idoiaga, Maitane Picaza, Israel Alonso, NAiara Berasategi

El movimiento #MeTooIncest en redes sociales rompe con el silencio del incesto con menores

Nahia Idoiaga & Amaia Eiguren

El coste psicológico de la COVID-19

Nahia Idoiaga, NAiara Berasategi, Amaia Eiguren & Maitane Picaza

La pandemia desde una mirada infantil

Nahia Idoiaga, Naiara Berasategi, Amaia Eiguren & Maitane Picaza

Qué es la nueva pornografía y cómo la consumen los más jóvenes

Nahia Idoiaga, Amaia Eiguren, Israel Alonso, MAitane Picaza & Naiara Berasategi

Zergatik erabaki dute gazteek txertatzea? Arduragatik, nekeagatik edo lasai bizitzeko? Zer sentitzen dute?

NAhia Idoiaga

Ansiedad, depresión y estrés son algunos de los síntomas psicológicos que padece la juventud por la pandemia

Nahia Idoiaga(Psikologea): “Pandemiak umeengan be izan dau eragina eta entzun egin behar jake

Nahia Idoiaga

Nahia Idoiaga «Umeek nolatan egiten dituzte hain ondo gauzak? Zer beldur klase sartu diegu barruan?»

Nahia Idoiaga

Faktoria de Euskadi Irratia. Feminismoaren kontrako diskurtsoak indartzen ari dira eskoletan

Nahia Idoiaga Mondragon

Entrevista concedida a RTVE noticias. Les estamos enseñando a no quererse y a tener complejos. (Nahia Idoiaga)

Nahia Idoiaga Mondragon

Elyhar:Covid-19aren b aldea

Nahia Idoiaga Mondragon

Naiz Irratia: Zertaz ari gara osasunaz ari garenean?

Nahia Idoiaga Mondragon

Euskadi Irratia. Baipasa. Ze suma. Nahia Idoiaga

Nahia Idoiaga Mondragon

Berria. Derrigorrezkoa ez bada ere, kendu ezinda.

Nahia Idoiaga Mondragon