Nor gara Nahia Idoiaga Mondragon
Psikologian (2011) eta Psikopedagogian (2011) lizentziatua eta UPV/EHUn Psikologian doktorea (2016) da nazioarteko aipamenarekin. Ikerketa arloan KideOn ikerketa taldeko kide da. Hezkuntzaren psikologian eta psikologia sozialean errotuaz inklusio sozio hezitzailea, hezkuntza, feminismoa eta osasunaren inguruko ikerketak burutu ditu eta baita berauei buruzko artikulu zientifikoak publikatu inpaktuzko aldizkarietan ere. Gainera zaurgarritasun egoeran dauden gazteen inklusioa lantzen duten hainbat proiektutako partaidea da, gehienak Europarrak.
Irakaskuntzari dagokionez Bilakaera eta Hezkuntzaren Psikologia sailean irakasle agregatua da. Eskolak Gizarte Hezkuntza eta Haur Hezkuntzako graduetan ematen ditu Bilboko Hezkuntza Fakultatean. Gainera UPV/EHU-ko Psikologia eta Psikodidaktika doktoretza programetako tesiak zuzentzen ditu.
Bestalde gradu, graduondoko eta gradu amaierako lanen dekanordea ere bada Bilboko Hezkuntza Fakultatean.
Proiektuak
Dibulgazioa zientifikoa
Valencia, J., Idoiaga, N. & Momoitio, J. (2010). Social representations and memory: The psychosocial impact of the Spanish “Law of Memory”, related to the Spanish Civil War. Revista de Psicología Social, 25(1), 73-86
Irakurri artikuluaValencia, J., Gil De Montes, L., Ortiz, G., Larrañaga, M., & Idoiaga, N. (2010). Enmarcamiento y el rechazo o aceptación de los aspectos generales y específicos de la Ley de igualdad de Género en España: representaciones sociales y regulaciones normativas. Revista de Psicología Social, 25(2), 145-155.
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Valencia, J., Gil De Montes, L., Ortiz, G., & Larrañaga, M. (2012). Emakumeen eta gizonen berdintasun legearen hedapena eta irudikapena egunkarietan. Uztaro, 82, 83-97.
Irakurri artikuluaIdoiaga N., Valencia, J., Gil De Montes, L., & Ortiz, G. (2012). Framing effects and social representations of health epidemics: The case of influenza A. Escritos de Psicología, 3, 31-42.
Irakurri artikuluaOrtiz, G., Larrañaga, M., Idoiaga, N. Valencia, J., & Gil De Montes, L., (2014). Difusión de significados y mass media: un estudio sobre las dinámicas de la distribución de la ley de igualdad de género en periódicos. In E. Zubieta (Ed.), Psicología social y política: Procesos teóricos y estudios aplicados (pp. 485-509). Buenos Aires: Eudeba
Idoiaga, N. (2014). Gripe A y el rol de los medios de comunicación en una pandemia: ¿qué representaciones sociales crean los medios sobre las epidemias sanitarias?. Revista Internacional de Humanidades Médicas, 3(2), 37-48
Irakurri artikuluaIdoiaga, N. (2015). El papel de los medios online en epidemias sanitarias: una comparación de las esferas públicas de México y España. Revista Internacional de Humanidades Médicas, 4(1), 17-29.
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Gil De Montes, L., & Valencia, J. F. (2015). Osasun-krisiei buruzko gizarte irudikapenak: A gripearen kasua Mexiko eta Espainiako hedabideetan. Uztaro, 94, 69-89.
Irakurri artikuluaLisciandra, F., Roman, G., Etxebarria, G., Santos, H., Alonso, I., Grandibal, J., Andrášiková, K., Gezuraga, M., Idoyaga, N., Axpe, I., Berasategi; N., San Martín, N., Y Bilbao, S. (2018). Best practices and conclusions from InclusiON European Project. Erreka Multimedia S.Coop.
Idoiaga, N. (2016). Ebola eguneroko pentsamenduan barneratzen: gizarte-irudikapenak, arrisku hautematea eta emozioak. Uztaro, 96, 49-64.
Irakurri artikuluaIdoiaga, N. (2016). Osasun izurriteen komunikazioa aro digitalean. Uztaro, 99,115-132.
Irakurri artikuluaIdoiaga N., Gil de Montes M.L. & Valencia, J.F. (2016). Communication and representation of risk in health crises: the influence of framing and group identity. International Journal of Social Psychology, 31(1), 59-74
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Gil De Montes, L., & Valencia, J. F. (2016). Représentations sociales et médias: le « cadrage » de l’épidémie de grippe porcine dans les médias mexicains et espagnols. In D. G. Lo Monaco, S. Delouveé & P. Rateau (Eds.), Les representations sociales: Theories, methodes et applications (pp. 393-398). Louvain-la-Neuve (Belgique): De Boeck Supérieur
Irakurri artikuluaIdoiaga, N.(2016). Redes sociales en tiempos de riesgo: analizando el ébola mediante Twitter. In D. Capdevilla (Ed.), Estrategias en comunicación y su evolución en los discursos (pp. 135-155). Madrid: McGraw Hill Education.
Irakurri artikuluaIdoiaga, N. (2016). Redes sociales en tiempos de riesgo: analizando el ébola mediante Twitter. Opción, 11, 740-756
Irakurri artikuluaIdoiaga Mondragon, N., Gil de Montes, L., & Valencia, J. (2017). Understanding an Ebola outbreak: Social representations of emerging infectious diseases. Journal of health psychology, 22(7), 951-960
Irakurri artikuluaIdoiaga N., Gil de Montes M.L. & Valencia, J.F. (2017). Ebola in the publuc sphere: A comparison between mass media and social networks. Science communication, 39 (1), 101-124
Irakurri artikuluaIdoiaga, N. & Belasko, N. (2018). Loditasunaren gizarte irudikapenak eta emozioak gazteengan. Uztaro, 104, 31-44.
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Otxandiano, A. & Belasko, M. (2018). Zigorra haur hezkuntzako geletan: egoeraren analisia eta ondorioak. IKASTORRATZA. e-Revista de Didáctica, 21, 1-21.
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Gil De Montes, M.L. & Valencia, J.F. (2018). Understanding the emergence of infectious diseases: Social representations and mass media. Communication & Society, 31(3) 319-330
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Otxandiano, A., & Belasko, M. (2018). Zigorra haur hezkuntzako geletan: egoeraren analisia eta ondorioak. Ikastorratza, e-Revista de didáctica, (21), 1.
Irakurri artikuluaRoman, G.; Idoiaga, N. & Berasategui, N.(2018). Inclusion processes with refugees and migrants: best practices and strategies in leisure and free time. In M.R. Vega, R. De La Fuente & G. Romero (Eds). : Focalizando áreas del saber desde sus nuevas lecturas (pp 357-371). Ulzama: Gedisa.
Idoiaga, N. & Belasko, N. (2018). Understanding fatness in the public sphere of young students: Social representations and emotional response. Cadernos de saude publica/ Reports in publich Health, 34(9), 31-44.
Irakurri artikuluaLópez, A., Roman, G., Alonso, I., Gezuraga, K., Idoiaga, N., Axpe, I., … Berasategi, N., (2018). InclusiON. Best practices and Conclusions from InclusiON European Project. Bilbao: Kiribil.
Irakurri artikuluaIdoiaga, N. & Belasko, N. (2019). Zer emozio pizten dizkigu hilerokoak?. Uztaro, 108, 78.94.
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Sainz de la Maza, M. & Belasko, M. (2019). «La Manada» auziko sententziaren jarraipena Twitterren: bortxaketaren kulturari buruzko gizarte- irudikapenak iraultzen. Uztaro, 110, 85-102.
Irakurri artikuluaIdoiaga, N. eta Belasko, M. (2019). Understanding menstruation: influence of gender and ideological factors. A study of young people´s social representations. Feminism & Psychology, 29(3), 357-373 https://doi.org/10.1177/0959353519836445.
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Gil de Montes, M.L., Asla, N. eta Larrañaga, M. (2019). “La Manada” in the public sphere: Coping with a sexual aggression case through Twitter. Feminist Media Studies, 1-18://doi.org/10.1080/14680777.2019.1643387
Irakurri artikuluaLarruzea-Urkixo, N., Cardeñoso, M.O. & Idoiaga, N. (2019). El alumnado del Grado de Educación ante las tareas universitarias: emoción y cognición. Educación XX1, 23(1), 197-220, doi: 10.5944/educXX1.23453
Irakurri artikuluaIdoiaga, N. & Belasko, M. (2019). El alumnado de grado ante el castigo en las aulas de educación infantil. In S. Alonso, J. M. Romero, C. Rodrtiguez-Jimenez & J. M.Sola (eds.) Investigación, Innovación docente y TICNuevos Horizontes Educativos. Madrid: Dykinson
Larruzea-Urkixo, N., Cardeñoso, M.O., & Idoiaga, N. (2019). Emozioak unibertsitateko ikasketa prozesuen ardatz: Lehen Hezkuntzako Graduaren kasua. Tantak 31(1), 177-194
Irakurri artikuluaRoman, G. & Idoiaga, N. (2019). Una etnografía sobre la migración desde la antropología visual: narrativas y procesos de inclusión a través del tiempo libre educativo. In I. Alonso & K. Artetxe (eds.) Educación en el tiempo libre: la inclusión en el centro(pp. 185-201). Barcelona: Octaedro
Irakurri artikuluaRoman, G., Idoiaga, N. y Berasategi, N. (2019). Political identity formation in post-conflict educational systems. The case of the Basque Country. En Forum XXI (Eds.), A stunning compilation of investigations papers, (pp. 1003-1006). Vivat Academia.
Roman, G. & Idoiaga, N. (2019). Leisure time as a facilitator for social and educational inclusion of migrants: inclusive methodologies and resources for non-formal education. In J. A. Marin, G. Gomez, M.Ramos & M. N. Campos (Eds.). Inclusión, Tecnología y Sociedad: Investigación e Innovación en Educación (pp. 397-411). Madrid: Dykinson
Irakurri artikuluaBerasategi, N. & Idoiaga, N. (2020). La infancia y la soledad del confinamiento. The Conversation.
Irakurri artikuluaBerasategi, N., Idoiaga, N., Eiguren, A., Dosil, M., Picaza, M., & Ozamiz, N. (2020). Las voces de los niños y de las niñas en situación de confinamiento por el COVID-19. Leioa: UPV/EHU
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Berasategi, N., Ozamiz, N., Eiguren, A., Dosil, M., & Picaza, M. (2020). Osasun Izurriteak “media pandemia” ere ote?.Euskonews, 749
Irakurri artikuluaOzamiz, N., Dosil, M., Picaza, M., Idoiaga, N. Eiguren, A. & Berasategi, N. (2020). COVID-19a estresa, antsietatea eta depresioaren eragile?.Eluyhar aldizkaria
Irakurri artikulua
Ozamiz, N., Dosil, M., Picaza, M., & Idoiaga, N.(2020). Stress, anxiety, and depression levels in the initial stage of the COVID-19 outbreak in a population sample in the northern Spain. Cad. Saúde Pública, 36(4), e00054020
Irakurri artikuluaRoman, G., Idoiaga, N. and Apaolaza, D. (2020). Metodologías y Herramientas Inclusivas en Contextos Educativos. Editorial Graó.
Picaza, M., Bilbao,N. & Idoiaga, N. (2020). Red de Escuelas de Empoderamiento de Bizkaia: una propuesta feminista arraigada en nuestros pueblos. SIIS. Zerbitzuan, 70. ISSN: 1134-7147
Idoiaga, N., Gil de Montes, L., Asla, N., & Larrañaga, M. (2020). Where does risk lie in sexual practices? A study of young people’s social representations. Health, Risk & Society, 1-17. https://doi.org/10.1080/13698575.2020.1793304
Irakurri artikuluaOzamiz-Etxebarria, N., Idoiaga Mondragon, N., Dosil Santamaría, M., & Picaza Gorrotxategi, M. (2020). Psychological Symptoms During the Two Stages of Lockdown in Response to the COVID-19 Outbreak: An Investigation in a Sample of Citizens in Northern Spain. Frontiers in Psychology, 11, 1491. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2020.01491
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Berasategi, N., Eiguren, A., & Picaza, M. (2020). Exploring children’s social and emotional representations of the Covid-19 pandemic. Frontiers in Psychology, 11, 1952. doi: 10.3389/fpsyg.2020.01952
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Berasategi, N., Dosil, M. & Eiguren, A. (2021). Struggling to breathe: a qualitative study of children’s wellbeing during lockdown in Spain. Psychology & Health, 36 (2), 179-194, DOI:
10.1080/08870446.2020.1804570
Ozamiz, N., Eiguren, A., Redondo, I., Jauregizar, J., Picaza, M., Dosil, M., Idoiaga, N., & Berasategi, N. (2020).El coste psicológico del COVID-19. The Conversation
Irakurri artikuluaBerasategi N, Idoiaga N, Dosil M and Eiguren A (2020) Design and Validation of a Scale for Measuring Well-Being of Children in Lockdown (WCL). Front. Psychol. 11:2225. doi: 10.3389/fpsyg.2020.02225
Irakurri artikuluaCarbajo, A.; Idoiaga, N & Belasko, M. (2020). Konduktismo eta konstruktibismotik abiatuz Haur Hezkuntzako ikasgeletako praktika hezigarrien azterketa. IKASTORRATZA. e-Revista de Didáctica, 25, 151-178. DOI: 10.37261/25_alea/
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Dosil, M., Belasko, M. & Alonso, I. (2020). Image-based Abuse: Debate and Reflections on the “Iveco Case” in Spain on Twitter. Journal of Interpersonal Violence, 37(9-10), 7178-7201. doi:10.1177/0886260520967143
Irakurri artikuluaRoman, G., Langarika, A. and Idoiaga, N. (2020). Implicaciones para la Práctica y la Investigación en la Comunicación Aumentativa y Alternativa. En Román, G., Idoiaga., N. y Apaolaza, D. (Ed.), Metodologías y herramientas inclusivas en contextos educativos (pp. 35-49). Barcelona: Graó.
Langarika, A. Idoiaga; N. y Roman, G. (2021). Revisión crítica de los sistemas comunicación aumentativa y alternativa en niñas y niños con necesidades especiales de 6 a 10 años. En Idoiaga, N., Dosil, M., Leonet, O. y Belasko, M. (Ed.), ¡Hablemos en inclusión! Buenas prácticas comunicativas en educación. Barcelona: Graó
Santabárbara, J., Bueno-Notivol, J., Lipnicki, D. M., Olaya, B., Pérez-Moreno, M., Gracia-García, P., Idoiaga-Mondragon, N. & Ozamiz-Etxebarria, N. (2021). Prevalence of anxiety in health care professionals during the COVID-19 pandemic: A rapid systematic review (on published articles in Medline) with meta-analysis. Progress in Neuro-Psychopharmacology and Biological Psychiatry, 110244.
Irakurri artikuluaEiguren, A., Idoiaga, N., Berasategi, N., & Picaza, M. (2021). Exploring the Social and Emotional Representations Used by the Elderly to Deal With the COVID-19 Pandemic. Frontiers in Psychology, 11, 4020.
Irakurri artikuluaOzamiz-Etxebarria, N., Berasategi, N., Idoiaga, N., & Dosil, M. (2020). The psychological state of teachers during the COVID-19 crisis: the challenge of returning to face-to-face teaching. Frontiers in Psychology, 11.
Irakurri artikuluaIdoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Ozamiz-Etxebarria, N., & Alonso Saez, I. (2021). Coping with COVID-19: social representations underlying blaming processes and fear. Psychology & Health, 1-19.
Irakurri artikuluaIdoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Beloki Arizti, N., & Belasko Txertudi, M. (2021). # 8M women’s strikes in Spain: following the unprecedented social mobilization through twitter. Journal of Gender Studies, 1-16.
Irakurri artikuluaOzamiz-Etxebarria N, Dosil Santamaría M, Idoiaga Mondragon N, Berasategi Santxo N.(2021) Estado emocional del profesorado de colegios y universidades en el norte de España ante la COVID-19. Rev Esp Salud Pública, 95, e202102030.
Irakurri artikuluaIdoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Eiguren Munitis, A., & Dosil Santamaria, M. (2021). Exploring the social and emotional representations used by students from the University of the Basque Country to face the first outbreak of COVID-19 pandemic. Health Education Research. cyab006, https://doi.org/10.1093/her/cyab006
Irakurri artikuluaOzamiz, N., Idoiaga, N., Eiguren A.,Berasategi, N. Picaza, M. Dosil, M., et al., (2021). COVID-19: El estrés y la ansiedad ya están afectando al profesorado.The conversation
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Eiguren A.,Berasategi, N. Picaza, M. Dosil, M., Ozamiz, N., et al., . (2021). La pandemia desde una mirada infantil.The conversation
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Eiguren A., Urizar, M. & Belasko. M. (2021). El movimiento #MeTooIncest en redes sociales rompe con el silencio del incesto con menores .The conversation
Irakurri artikuluaIdoiaga, N. (2021).Pandemiak genero arrakala eta zaintza lan ikusezina areagotu zituenekoa. En Pandemiak genero arrakala eta zaintza lan ikusezina areagotu zituenekoa. Steilas
Irakurri artikuluaIdoiaga, N. (2021).De cuando la pandemia intensificó la brecha de género y la invisibilidad del cuidado. En COVID 19 Reflexiones feministas sobre la pandemia. Steilas
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Dosil, M., Leonet, O., & Belasko, M. (2021). ¡ Hablemos en inclusión!: Buenas prácticas educativas en comunicación (Vol. 25). Grao.
Irakurri artikuluaDosil, M., Idoiaga, N., Berasategi, N., & Ozamiz-Etxebarria, N. (2021). Teacher stress, anxiety and depression at the beginning of the academic year during the COVID-19 pandemic. Global Mental Health, 1-24. .
Irakurri artikuluaCOVID-19aren Liburu Zuria Pandemiak hamabost hilabete bete dituen honetan, arlo desberdinetako akademiko eta profesionalek egindako gogoeta kolektiboa.
Irakurri artikuluaLibro Blanco de la COVID-19 Una reflexión colectiva realizada por profesionales y personal académico de distintos ámbitos tras quince meses de pandemia
Irakurri artikuluaFernández Rotaeche, P., Jaureguizar Alboniga-Mayor, J., e Idoiaga Mondragon, N., (2021). Representaciones sobre sexismo en Educación Superior y Formación Profesional. Educación XX1, 24(2), 421-440. https://doi.org/10.5944/educXX1.28225
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Axpe, I., & Berciano, A. (2021). The undergraduate dissertation as a reflection of education for sustainability and professional identity: the faculty of education of Bilbao. International Journal of Sustainability in Higher Education.DOI 10.1108/IJSHE-09-2020-0346
Irakurri artikuluaBerasategi, N., Idoiaga, N., Dosil, M., & Eiguren, A. (2021). The Well-being of children in lock-down: Physical, emotional, social and academic impact. Children and Youth Services Review, 106085.
Irakurri artikuluaNavarro, G. & Idoiaga, N. (2021).Bertso-eskolak, nerabezaroan hezteko espazio gisa. Uztaro, 117, 75-90
Irakurri artikuluaEiguren, A., Idoiaga, N. & Berasategi, N. (2021). Ipuina: Nola sentiarazi gaitu koronabirusak?Donostiako Udala
Irakurri artikuluaEiguren A.,Berasategi, N. Picaza, M. Dosil, M.,Ozamiz, N. Idoiaga, N. et al., (2021). Quince meses de pandemia: Qué hemos aprendido y en qué hemos fallado
Irakurri artikuluaOzamiz-Etxebarria, N., Idoiaga, N. , Bueno-Notivol, J., Pérez-Moreno, M., & Santabárbara, J. (2021). Prevalence of Anxiety, Depression, and Stress among Teachers during the COVID-19 Pandemic: A Rapid Systematic Review with Meta-Analysis. Brain Sciences, 11(9), 1172
Irakurri artikuluaMonge, N., & Idoiaga, N. (2021). Feelings experienced by university students in the subject of Body Expression. Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance, 1-6
Irakurri artikuluaLangarika-Rocafort, A., Idoiaga Mondragon, N., & Etxebarrieta, G. R. (2021). A systematic review of research on augmentative and alternative communication interventions for children aged 6–10 in the last decade. Language, Speech, and Hearing Services in Schools. Advance online publication. https://doi.org/10.1044/2021_LSHSS-20-00005
Santabarbara, J., Idoiaga, N., Ozamiz-Etxebarria, N., Bueno-Notivol, J. (2021). Prevalence of Anxiety in Dental Students during the COVID-19 Outbreak: A Meta- Analysis. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18, 10978. https://doi.org/10.3390/ijerph182010978
Irakurri artikuluaBerasategi Santxo, N., Idoiaga Mondragon, N., Ozamiz-Etxebarria, N., & Dosil-Santamaria, M. (2021). Well-Being of Adolescents in De-Escalation Situation: Physical, Emotional, Social, and Academic Impact. Frontiers in Psychology, 3616.
Irakurri artikuluaSantabárbara, J., Ozamiz-Etxebarria, N., Idoiaga, N., Olaya, B.; Bueno-Novitol, J. (2021). Meta-Analysis of Prevalence of Depression in Dental Students during COVID-19 Pandemic. Medicina, 57, 1278. https://doi.org/10.3390/medicina57111278
Irakurri artikuluaIdoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Dosil Santamaria, M., & Ozamiz-Etxebarria, N. (2021). Reopening of Schools in the COVID-19 Pandemic: The Quality of Life of Teachers While Coping with This New Challenge in the North of Spain. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(15), 7791
Irakurri artikuluaIdoiaga Mondragon, N., Eiguren Munitis, A. & Belasko Txertudi, N. (2022). The breaking of secrecy: Analysis of the hashtag #MeTooInceste regarding testimonies of sexual incest abuse in childhood. Child Abuse & Neglect, 123. https://doi.org/10.1016/j.chiabu.2021.105412
Irakurri artikuluaDosil-Santamaria, D.,Ozamiz-Etxebarria, N.; IdoiagaMondragon, N.; Reyes-Sosa, H. & Santabárbara, J.(2022). Emotional State of Mexican University Students in the Pandemic. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19, 2155. https://doi.org/10.3390/xxxxx
Irakurri artikuluaBerasategi, N.; Roman, G.; Alonso, I. & Idoiaga, N. (2022). Leisure as a Space for Inclusion and the Improvement of Life Satisfaction of Immigrants. Journal of International Migration and Integration. https:// http://10.0.3.239/s12134-021-00917-y
Irakurri artikuluaLeonet, O.; Orcasitas-Vicandi, M.; Langarika, A.; Idoiaga, N. & Roman, G. (2022). A systematic review of Augmentative and Alternative Communication Interventions in preschoolers. Language, Speech, and Hearing Services in Schools https://doi.org/10.1044/2022_LSHSS-21-00191
Irakurri artikuluaIdoiaga, N; Orcasitas-Vicandi, M. & Roman, G. (2022). Impact of emergency eLearning in a multilingual context with a minority language: how has the absence of school affected the use of Basque, English, and Spanish in the Basque context? International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. DOI: 10.1080/13670050.2022.2065877
Irakurri artikuluaIdoiaga Mondragon, N., Legorburu Fernandez, I., Dosil-Santamaria, M., Kerexeta Brazal, I., & Darretxe Urrutxi, L. (2022). Retos de la inclusión social y educativa desde la investigación feminista. GRAO
Reyes-Sosa, H., Martínez-Cueva, S., & Idoiaga Mondragón, N. (2022). Rape Culture, Revictimization, and Social Representations: Images and Discourses on Sexual and Violent Crimes in the Digital Sphere in Mexico. Journal of Interpersonal Violence. https://doi.org/10.1177/08862605221084747
Irakurri artikuluaLegorburu, I., Idoiaga Mondragon, N., Alonso, I. & Berasategi, N. (2022). Why are you allowed to go to school on your own? Exploring children’s voices on independent mobility. Children & Society.https://doi.org/10.1111/chso.12559
Irakurri artikuluaIdoiaga Mondragon, N., Berasategi Sancho, N., Ozamiz-Etxeberria, N., & Dosil Santamaria, M. (2022). The well-being of children in a full lockdown and partial lockdown situation in northern Spain: a comparative perspective. Children’s Geographies, 0(0).
https://doi.org/10.1080/14733285.2022.2118030
Idoiaga Mondragon, N., Eiguren Munitis, A., Berasategi Sancho, N., & Ozamiz-Etxebarria, N. (2022). Drawing the COVID-19 pandemic: how do children incorporate the health crisis and its consequences into their everyday thinking? Psychology & Health, 0(0).
https://doi.org/10.1080/08870446.2022.2066103
Idoiaga Mondragon, N., Iarritu Corrales, I. & Axpe Saez, I. (2022). Hezkuntzaren Psikologoa Haur eta Lehen Hezkuntzan. UPV/EHU
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Eiguren, A., Berasategi, N., Dosil, M., & Picaza, M. (2022). How are children coping with COVID-19 health crisis? Analysing their representations of lockdown through drawings. Childhood a global journal of child research,0(0). https://doi.org/10.1177/09075682221101199
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Legorburu, I., Ozamiz-Etxebarria, N., Lipnicki, D.M., Villagrasa, B., & Santabárbara, J. (2022). Prevalence of Post-Traumatic Stress Disorder (PTSD) in University Students during the COVID-19 Pandemic: A Meta-Analysis Attending SDG 3 and 4 of the 2030 Agenda. Sustainability, 14(13), 7914. https://doi.org/10.3390/su14137914
Irakurri artikuluaBiota, I.; Dosil-Santamaria, M.; Idoiaga Mondragon, N., & Ozamiz-Etxebarria, N. (2022). Analyzing University Students’ Perceptions Regarding Mainstream Pornography and Its Link to SDG5. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19, x.
https://doi.org/10.3390/xxxxx
Fernandez, P., Idoiaga Mondrago, N., & Jauregizar, J. (2022). Comparing social representations of feminism among education and engineering majors: Insights for developing feminist pedagogies. Feminism & Psychology,https://doi.org/10.1177/09593535221126101
Irakurri artikuluaOzamiz-Etxebarria, N., Jimenez-Etxebarria, E., Picaza, M., & Idoiaga, N. (2022). Calidad de vida y personalidad en las personas mayores que estudian en la universidad. Revista Española de Salud Pública, 96(19),e202209070.
Irakurri artikuluaSantabárbara, J., Olaya, B., Bueno-Notivol, J., Pérez-Moreno, M., Gracia-García, P., Ozamiz-Etxebarria, N., & Idoiaga-Mondragon, N. (2022). Prevalence of depression among medical students during the COVID-19 pandemic. A systematic review and meta-analysis. Revista Médica De Chile,149, 1595-1604.
Irakurri artikuluaUrizar Elorza, M. & Idoiaga Mondragon, N. (2022). Rompiendo el secreto de los abusos sexuales contra la infancia y la adolescencia. Contenidos básicos para profesionales. UPV/EHU
Irakurri artikuluaUrizar Elorza, M. & Idoiaga Mondragon, N. (2022). Haur eta gazteen kontrako sexu abusuen sekretua hausten Profesionalentzako oinarrizko edukiak. UPV/EHU
Irakurri artikuluaIdoiaga, N., Eiguren, A., & Belasko, M. (2022). Familia barneko sexu abusuen sekretua apurtzen: #MeTooIncest. Uztaro: Giza eta Gizarte-zientzien aldizkaria, 121, 101-119.
Irakurri artikuluaOlazar, A., & Idoiaga, N. (2022). Familia aniztasunaren trataera Haur Hezkuntzako ikasgeletan: irakasleen aurreiritziak eta eskoletako materiala. Ikastoratza. e-Revista de Didáctica, 28, 28-51
Irakurri artikulua